Met een sisser afgelopen denk ik, althans ik heb er niks meer over gehoord.quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:45 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoe is dat eigenlijk afgelopen tussen Nike en Hugo Borst met dat shirttjesgedoe?
Niet dus he. Ze hebben hun eigen shirts ontworpenquote:Op woensdag 10 mei 2006 19:07 schreef DANILXL het volgende:
[..]
De Nederlands elftal shirts van Verkamman, Borst en Derksen zijn exclusief verkrijgbaar bij intersport!
http://football.intersport-nederland.nl/nieuws_detail.asp?id=238
Ja dat zijn die dusquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:44 schreef DANILXL het volgende:
[..]
Niet dus he. Ze hebben hun eigen shirts ontworpen
Hij had beter Kuijt kunnen nemen, niet?quote:Op donderdag 11 mei 2006 22:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En daar sta je dan met je scheve shirtje van Huntelaar die niet mee gaat.....
Ze hebben ze niet ontworpen het zijn bestaanden shirtjes uit een ver verleden.Retro dus.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:44 schreef DANILXL het volgende:
[..]
Niet dus he. Ze hebben hun eigen shirts ontworpen
Maar dan wel met Jong Oranjequote:Op donderdag 11 mei 2006 22:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En daar sta je dan met je scheve shirtje van Huntelaar die niet mee gaat.....
Klopt, maar ik wil dat shirt zonder dat abbonementquote:Op maandag 15 mei 2006 09:53 schreef Art_Core het volgende:
Je krijgt het oranje '74 shirt gratis als je een "wk abonnement" van 2 maanden bij het AD neemt voor 29 euro. Daarna zit je nergens aan vast.
Je kan 'm ook voor 49 euri kopen, 't is een Copa shirt.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:09 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Klopt, maar ik wil dat shirt zonder dat abbonement
Een vriend van mij wel, al een paar weken zelfsquote:Op maandag 15 mei 2006 21:57 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Heeft iemand hier zijn uit-shirt met bedrukking al binnen, ik wacht al bijna 2 maanden.
Omdat beide shirts replica's zijn van oude shirts. Het uitshirt is een replica uit een periode dat het elftal zonder kraag speelde en het thuisshirt is een replica uit een periode dat...nouja je snapt het wel.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:14 schreef Repeat het volgende:
Waarom heeft het uit shirt geen polokraag en het thuisshirt wel
Ja, DeTolk! Uitshirt met nummer negen en Huntelaarquote:Op maandag 15 mei 2006 21:57 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Heeft iemand hier zijn uit-shirt met bedrukking al binnen, ik wacht al bijna 2 maanden.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:05 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, DeTolk! Uitshirt met nummer negen en Huntelaar![]()
(Zie ook pagina 3 van dit topic)
ik heb ook 6 weken moeten wachten hooor bij aktiesport. 7 keer het HK gebeld.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:00 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Heb vantevoren afgerekend, dat word dus dat hoofdkantoor van aktiesport een keer bellen
ah, niet uit dezelfde periode dusquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:04 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Omdat beide shirts replica's zijn van oude shirts. Het uitshirt is een replica uit een periode dat het elftal zonder kraag speelde en het thuisshirt is een replica uit een periode dat...nouja je snapt het wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |