Kunnen ook voor inkoopsprijs zijn gekocht natuurlijk. Mijn pa heeft een eigen winkelketen in kleding en daar kan ik ook alle soorten kleding voor inkoopsprijs van krijgen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als ze echt zijn, moeten ze dus gejat zijn oid. En dat mag je niet op fok aanbieden. Lijkt me logisch.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
edit illegaal
Je trekt ze zelf al door meteen te stellen "van de vrachtwagen gevallen ofzo". Zolang je mij niet kan garanderen dat het legaal is, wat ik me niet voor kan stellen, ga ik er van uit dat ze illegaal zijn.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoe weten jullie nou of het iligaal is... Ik weet niet eens of ze gejat zijn of niet en jullie trekken al je conclusies.
Op dit moment staan er geen shirts opquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:33 schreef VoreG het volgende:
Via inkoopsacties.nl kan je dit soort dingen ook voor inkoopsprijs krijgen
Ik heb hem net opgebelt hij heeft ze voor de inkoopprijsquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je trekt ze zelf al door meteen te stellen "van de vrachtwagen gevallen ofzo". Zolang je mij niet kan garanderen dat het legaal is, wat ik me niet voor kan stellen, ga ik er van uit dat ze illegaal zijn.
Thuis natuurlijkquote:Op zaterdag 6 mei 2006 02:12 schreef X-fi het volgende:
Thuis shirt is ook bruut. maar ik kan niet kiezenIemand?
ie mut nog meer ranja tankenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:18 schreef Dos37 het volgende:
Het logo van de knvb is jammer genoeg net iets te groot.
dadelijk is het wk voorbij en krijg je hem pasquote:Op zondag 7 mei 2006 16:22 schreef DeTolk het volgende:
Nog steeds niet binnen, mijn uitshirt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |