Ik zie ze vaak de jonkies van anderen uit het nest graaien...net als spechten, eekhoorns etc dat ook doen.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:03 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb geen "hekel" aan eksters, maar zie ze vaak voedsel kapen van kleinere soorten, maar goed, dat doen de kraaien hier in de buurt ook
300 = vol en op slot toch ??quote:
Ik bedoelde als verwijzing naar het vorige topic in de op.quote:
ooo sorry snapte hem nietquote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:38 schreef wonko het volgende:
[..]
Ik bedoelde als verwijzing naar het vorige topic in de op.
Noprobroquote:
Mooi zijn ze wel maar niet erg snugger. Vorige week zat er een fazant (vrouwtje) ineens op de snelweg, en met 100 km per uur kan je niet zomaar even uitwijkenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:49 schreef Radyhyn het volgende:
Vorige week een fazant gezien die best lang bleef zitten. Wat een mooie kleuren
Hmm sprong er vandeweek eentje zo voor mn fiets.. schrok me wildquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:17 schreef Moonlight_Drive het volgende:
[..]
Mooi zijn ze wel maar niet erg snugger. Vorige week zat er een fazant (vrouwtje) ineens op de snelweg, en met 100 km per uur kan je niet zomaar even uitwijkenZe gaan ook niet aan de kant ofzo.. Arm beesie, hoop dat t snel voorbij was
![]()
Tja.... sinds ze bij mijn ouders de wijk Leidsche Rijn aan het bouwen zijn zitten er opeens ijsvogels. De 30 jaar daarvoor nog nooit eentje gezien. Geen idee waarom ze er nu opeens zitten.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:25 schreef Uhmmie het volgende:
Hmm stil hier
Ik kwam dus vanochtend op fiets een groene specht tegen.
Beetje jammer dat dat gebeurde op toekomstig park zestienhoven
lees: 1 van de grotere nieuwbouwprojecten in/rond rotterdam
Het gaat best wel goed met de ijsvogel. En sinds wanneer zitten ze er?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
Tja.... sinds ze bij mijn ouders de wijk Leidsche Rijn aan het bouwen zijn zitten er opeens ijsvogels. De 30 jaar daarvoor nog nooit eentje gezien. Geen idee waarom ze er nu opeens zitten.
Foto's zal ik eens aan mijn vader vragen, die heeft een veeeel stoerder toestel dan ik hebquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:24 schreef Uhmmie het volgende:
Wel coole vogeltjes
Probeer er vor de gein eens eentje op de foto te zetten
Maareh.. ik denk niet dat die groene specht een blijvertje is hoor.
Die houdt van bomen enzo
En van rust vooral vrees ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |