abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38359768
quote:
Op maandag 29 mei 2006 13:34 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Materazzi op de bank?
tuurlijk !!!
pi_38359846
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 09:43 schreef BramKVO het volgende:

[..]

tuurlijk !!!
Als breekijzer
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_38365548
Vanaf de bank kan ie ook spelers uitschakelen (gewoon ff hakken in de tunnel)

Zambrotta heeft gelukkig geen ernstige kwetsuur opgelopen eergisteren, die moet gewoon klaar zijn voor het WK.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammā, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_38368527
Met direct daarop het nieuws dat ie toch wel de 1e, wellicht ook de 2e groepsmatch zal moeten missen
pi_38369171
Ze hebben een goede vervanger achter de hand.
That's all folks!
pi_38369463
dit zal normaal de opstelling zijn zonder blessures zeker : Buffon, Grosso, Cannavaro, Nesta, Zambrotta, Pirlo, Gattuso, Camoranesi, Totti, Toni, Gilardino. ?
  dinsdag 30 mei 2006 @ 15:09:25 #157
105303 Chocolademousse
GialloRosso Per Sempre!
pi_38371224
Daniele de Rossi in de basis!! Das mijn mening....
"Della Roma e Campioni D'Italia...."
pi_38381348
Hij maakt iig een sterke, goeie indruk, hij zal zeker wel aan spelen toekomen.
Maar als het goed is, duurt voor Italie het toernooi lang.
pi_38383442
Voor morgen tegen Zwitserland:
quote:
Duo handed Swiss roles

Francesco Totti and Alessandro Del Piero will both start in Wednesday’s friendly against Switzerland, boss Marcello Lippi has confirmed.

The Italian tactician has previously opted to use either one or the other in an attacking trident, but both will get the nod in Geneva tomorrow night.

“The decision to use this system is tactical,” Lippi stated. “Del Piero will start on the left so that things will be easier on Totti who is making his comeback.”

The Roman star hasn’t started a game since February after he missed the closing months of the campaign with a fractured ankle.

The No 10 has made just two substitute appearances since, but will begin in the Azzurri’s first pre-World Cup test.

“Francesco has no particular problems,” continued the former Juventus maestro. “He isn’t concerned about being involved in a challenge.

“He’s already come through tackles in training. He’ll do well, you’ll see a different Totti from the one in training on Sunday.”

Lippi usually fields Totti behind two central strikers, but has opted to use just one in favour of putting Del Piero in a wide midfield spot.

“If Francesco had two men to serve up front, it would have meant more work from him in the midfield area,” continued the boss.

“But Alex will help out on the left. Del Piero will do very well in that position which will mean less work for Totti.”

The Azzurri trained again this morning at Coverciano where they made their final preparations before flying across the border later today.

Lippi is expected to field his strongest XI possible even if Alessandro Nesta may be rested, while Gianluca Zambrotta is definitely out. Alberto Gilardino may beat Luca Toni for the striker’s role.

There are also concerns over Simone Perrotta who twisted a knee on Tuesday. He’ll undergo tests over the next 24 hours as a precautionary measure.

--------------------------------------------------------------------------------

Italy (possible): Buffon; Zaccardo, Cannavaro, Materazzi, Grosso; Camoranesi, Pirlo, Gattuso; Totti; Del Piero, Gilardino
pi_38394633
Gila

Morgen gaat er gescoord worden .
  woensdag 31 mei 2006 @ 00:20:05 #161
43497 Afunados
Get Therapy
pi_38395432
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 15:09 schreef Chocolademousse het volgende:
Daniele de Rossi in de basis!! Das mijn mening....
Zou ik ook graag hebben, ten koste van Camaronesi, vind hem maar niets, eigenlijk als enige uit de hele selectie.

Maar zoals DIGGER al aangeeft, het toernooi zal waarschijnlijk lang duren. Goed trainen en invallen zal hem uiteindelijk best een basisplaats kunnen opleveren.
pi_38396000
Live op Rai 1 morgen
AS Roma---Ajax---Real Valladolid---Hammarby IF---West Ham United--- River Plate---Alessia Filippi
LA DISOCCUPAZIONE... TI HA DATO UN BEL MESTIERE...MESTIERE DI MERDA...CARABINIERE!
  donderdag 1 juni 2006 @ 02:14:10 #163
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_38424009
1-1 tegen Zwitserland. Eigenlijk mocht Italië van mij verliezen, wat een smeerlappen. Twee smerige overtredingen, ene van Gattuso (bestraft met geel, had rood kunnen zijn) en De Rossi (niet gezien door de scheids, had donkerrood moeten wezen).
Italië heeft goede spelers, maar ze laten veel te weinig zien. Ze komen de poule wel door, maar daarna ook geen ronde verder, niet op deze manier. En die schwalbes kennen we inmiddels ook wel, geen scheids trapt er meer in.

Mooie goal van die Gygax van Zwitserland, wat 'ie daarna deed zag er nogal gay uit. Maar Zwitserland speelde zeker niet slecht.
Op zich wel boeiend met dat Italiaanse commentaar, die ouwehoeren aan één stuk door en het is soms nog te volgen ook. Ik ga eens een stukje van een wedstrijd van Nederland kijken op Rai 1, als ze dat tenminste uitzenden
pi_38430566
Italie kon in deze match niet echt overtuigen. Bij vlagen kwamen ze id 1ste helft niet onder de druk vd Zwitsers uit.
Totti duidelijk nog niet in vorm, was onzichtbaar De Rossi moest inderdaad donkerrood gekregen hebben.
  donderdag 1 juni 2006 @ 11:33:41 #165
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_38430720
Niemand die debiele actie van de Zwitserse keeper opgevallen??

Goh, verbaasd me weer niets....

Maar idd, Italië was niet echt overtuigend gisteravond.
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
  donderdag 1 juni 2006 @ 11:46:45 #166
43497 Afunados
Get Therapy
pi_38431109
Ach, dit is de eerste serieuse oefenwedstrijd na veel training, spelers waren moe, Totti heeft 90 minuten gespeeld om ritme op te doen en zichzelf te testen, dus daar mocht niets van verwacht worden.

Duidelijk wel dat Italië met Toni voorin stukken gevaarlijker is. Hopelijk vrijdag tegen Oekraine weer de normale opstelling met Totti achter Toni-Gilardino.

Over de overtredingen. Gatusso ging voor de bal maar schoot door, dat was vrij duidelijk. Overtreding De Rossi was erg vuil, maar bewust denk ik niet dat het was. En zoals DIGGER al aangeeft, vergeet die overtreding van die Zwitserse keeper ook niet..

Tenslotte zal het tenue er mooi uit, zo helemaal blauw
pi_38432023
Lippi zei het na afloop toch ook gelijk: We kwamen hier voor een vriendschappelijke wedstrijd, om ritme op te doen.

Maar die Zwitsers kwamen af en toe gevaarlijk leip in, Grosso met een gekneusde enkel uit de wedstrijd geschopt. "Pas het laaste half uur hebben we ons maar aangepast", kortom, zijn we ook fel gaan spelen. Gattuso speelde de bal, kwam daarna ongelukkig uit. Rossi z'n trap was welgemeend en had rood moeten zijn, maar die tackle met 2 benen die hij op zich af kreeg, sloeg nergens op.

Die actie van de Zwitserse keeper was bizar, zo hoog met gestrekt been als een kamikaze op Iaquinta af.

Lippi reageerde na afloop erg boos toen hem naar Calciopoli gevraagd werd. Hij onderbrak de interviewer telkens, die volhield dat ie dit toch moest vragen waarop Lippi nog iets toeriep van "We geven de hele week al antwoord op alle vragen, hebben net een wedstrijd gespeeld, heb het dan ook daar over" en liep toen geirriteerd de spelerstunnel in.

Leuk ook om te horen dat de Rai gewoon pers naast de bank had, dus echt alles wat er gebeuren ging of geroepen werd, meekreeg.

Maar even positief: 17 wedstrijden op rij nu zonder nederlaag
Een omkoopschandaal (net als in 1982)
Een gelijk spel tegen Zwitserland (net als in 1982)....

ennuh Alfunados: Elegantly Wasted was dit keer toch echt mijn vrouw
  donderdag 1 juni 2006 @ 12:21:25 #168
43497 Afunados
Get Therapy
pi_38432270
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 12:13 schreef DIGGER het volgende:
ennuh Alfunados: Elegantly Wasted was dit keer toch echt mijn vrouw
pi_38432634
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 11:29 schreef BramKVO het volgende:

Totti duidelijk nog niet in vorm, was onzichtbaar
Het was ook niet de bedoeling dat Totti de veel mogelijk weergaloze acties zou maken, het ging erom dat ie wedstrijdritme zou opdoen en dus zo lang mogelijk zou spelen.

Van te voren was gezegd 70, 75 minuten. Hij heeft zelf aangegeven rond die tijd tegen de bank om hem te laten staan, wat Lippi dan ook deed en dat vind ik alleen maar positief.
pi_38433959
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 11:33 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Niemand die debiele actie van de Zwitserse keeper opgevallen??
Dat sloeg echt nergens op idd.

Waarom speelt Bonera met nummer 25?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_38434314
Omdat ie gisteren 25 werd
pi_38434358
Aha, dus gewoon eenmalig?

Viel volgens mij ook een Zwitser in met nummer 25.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_38434516
Die werd dan geen 25, niemand uit de Zwitserse selectie was gisteren jarig.
That's all folks!
pi_38448260
Afunados weet jij hier dat intro liedje heet NOI NOI NOI enz ik kan hem niet vinden weet jij of iemand anders toevallig de zanger-naam ?
  donderdag 1 juni 2006 @ 21:10:31 #175
43497 Afunados
Get Therapy
pi_38452277
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 19:44 schreef burberry het volgende:
Afunados weet jij hier dat intro liedje heet NOI NOI NOI enz ik kan hem niet vinden weet jij of iemand anders toevallig de zanger-naam ?
Waarvan is dat liedje het intro?
pi_38452385
als de wedstrijd begint.. zie je op de achter grond supporters op de voorgrond reclame mappei,tim

heb je geen idee ??? morgen maar effe opletten dan tegen oekraine
  donderdag 1 juni 2006 @ 21:24:25 #177
43497 Afunados
Get Therapy
pi_38452943
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 21:12 schreef burberry het volgende:
als de wedstrijd begint.. zie je op de achter grond supporters op de voorgrond reclame mappei,tim

heb je geen idee ??? morgen maar effe opletten dan tegen oekraine
Geen idee, zal morgen eens opletten indd
pi_38453079
heb jij trouwens ook dat als italia een wedstrijd speelt voor kwalificatie of zo dat het beeld van rai uno op zwart gaat ???
  donderdag 1 juni 2006 @ 21:53:43 #179
43497 Afunados
Get Therapy
pi_38454337
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 21:27 schreef burberry het volgende:
heb jij trouwens ook dat als italia een wedstrijd speelt voor kwalificatie of zo dat het beeld van rai uno op zwart gaat ???
Ja
pi_38457203
ook UPC ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')