Wat een sterke opmerking om je land te verdedigen zeg.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:48 schreef placebeau het volgende:
[..]
Van arrogante uitstraling kunnen veel Nederlandse spelers ook niet klagen, me dunkt.
Dat was de afgelopen jaren inderdaad altijd het geval. Dit keer toch minder. Nu is Nederland echter veel te onervaren en zwak..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:48 schreef placebeau het volgende:
[..]
Van arrogante uitstraling kunnen veel Nederlandse spelers ook niet klagen, me dunkt.
Daar heb je misschien wel een punt.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:02 schreef Afunados het volgende:
[..]
Dat was de afgelopen jaren inderdaad altijd het geval. Dit keer toch minder.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:07 schreef Corksterr het volgende:
Totti zullen we ook nog wel een aantal gezichten zien raken met zijn roggel dit WK.![]()
Dat zal DE vraag zijn ja, welke invoed heeft het schandaal, negatief of positief. Hopelijk dat laatste, dat de spelers er extra kracht uit halen om iedereen te laten zien hoe goed ze zijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:36 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat is een voorhoede die WK-waardig is ja.
Een halve finale zie ik voor Italië zeker dit jaar. Even afwachten hoe dat hele schandaal gebeuren doorwerkt op de groep, maar volgens mij kunnen ze zich daar vrij goed van afsluiten.
Materazzi is de manquote:
check die elleboogquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:53 schreef stefmans het volgende:
[..]
Materazzi is de man![]()
[afbeelding]
Het is niet altijd een eikel hoor![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:38 schreef DIGGER het volgende:
[afbeelding]
1e elftal foto van de 23 die het moeten gaan doen.
Forza Italia!
ík (ook al vraag je mij niet) denk persoonlijk niet dat veel spelers hier last van zullen krijgen. Het kan organisatorisch misschien wat geklooi opleveren, maar ik denk dat er in het veld niet veel verschil te zien zal zijn...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:18 schreef methodmich het volgende:
Zal het schandaal de ploeg uit het lood slaan denk je, DIGGER?
Die laatste zin...quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:09 schreef Martijn_fijn het volgende:
Marco 'the butcher' Matterazzi.![]()
Forzaaa Italia![]()
*Laura Pausini opzet*![]()
lolquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:13 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Hij hapt!Kijk hem happen!
![]()
Haha, je hapte!!![]()
![]()
Inno di Mameli = pwninage.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:15 schreef snellejelle het volgende:
Geen topic compleet zonder het volkslied.
Italia
Fratelli d'Italia
L'Italia s'è desta,
Dell'elmo di Scipio
S'è cinta la testa.
Dov'è la Vittoria?
Le porga la chioma,
Ché schiava di Roma
Iddio la creò.
Stringiamci a coorte
Siam pronti alla morte
L'Italia chiamò.
(...snip...)
Forza Azzurri![]()
quote:Riva slams Kaiser Franz
Gigi Riva has hit back at Franz Beckenbauer’s criticism of the Italy squad, calling the German legend “a big baby.”
Beckenbauer claimed earlier this week that he had seen the Azzurri as one of the favourites, but that they were bound to suffer the psychological after-effects of the scandal sweeping through the sport.
“He is a great man, but he spoke with the mind of a child when he said that,” slammed team manager Riva.
“I really didn’t expect that sort of attitude from Beckenbauer. When we next meet, I’ll bring along a toy train to keep him amused.”
Meanwhile, Beckenbauer was interviewed by RAI's TG1 and tried to calm this storm.
"I was misinterpreted," insisted the German. "I merely meant that there will be a lot of pressure on the Italians in this tournament. I hope I'm wrong about the effect it could have and still consider them among the favourites along with Brazil."
En dan nog zul je mensen horen roepen dat ze Italië niet moeten met hun behoudende spel.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:52 schreef DIGGER het volgende:
Toni - Gila met Totti er vlak achter in een 4-3-1-2
Pipo als pinchhitter.
Nee, Zambrotta rechts en Grosso linksquote:Op maandag 29 mei 2006 00:46 schreef ErikT het volgende:
Wat wordt de onpasseerbare verdediging nou?
Nesta en Cannavaro in het midden, Zambrotta links en Grosso rechts?
Materazzi op de bank?quote:Op maandag 29 mei 2006 12:13 schreef Afunados het volgende:
[..]
Nee, Zambrotta rechts en Grosso links![]()
Vind ik nog steeds een van de mooiste foto's van Materazzi.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:53 schreef stefmans het volgende:
[..]
Materazzi is de man![]()
[afbeelding]
Het is niet altijd een eikel hoor![]()
Als breekijzerquote:
quote:Duo handed Swiss roles
Francesco Totti and Alessandro Del Piero will both start in Wednesday’s friendly against Switzerland, boss Marcello Lippi has confirmed.
The Italian tactician has previously opted to use either one or the other in an attacking trident, but both will get the nod in Geneva tomorrow night.
“The decision to use this system is tactical,” Lippi stated. “Del Piero will start on the left so that things will be easier on Totti who is making his comeback.”
The Roman star hasn’t started a game since February after he missed the closing months of the campaign with a fractured ankle.
The No 10 has made just two substitute appearances since, but will begin in the Azzurri’s first pre-World Cup test.
“Francesco has no particular problems,” continued the former Juventus maestro. “He isn’t concerned about being involved in a challenge.
“He’s already come through tackles in training. He’ll do well, you’ll see a different Totti from the one in training on Sunday.”
Lippi usually fields Totti behind two central strikers, but has opted to use just one in favour of putting Del Piero in a wide midfield spot.
“If Francesco had two men to serve up front, it would have meant more work from him in the midfield area,” continued the boss.
“But Alex will help out on the left. Del Piero will do very well in that position which will mean less work for Totti.”
The Azzurri trained again this morning at Coverciano where they made their final preparations before flying across the border later today.
Lippi is expected to field his strongest XI possible even if Alessandro Nesta may be rested, while Gianluca Zambrotta is definitely out. Alberto Gilardino may beat Luca Toni for the striker’s role.
There are also concerns over Simone Perrotta who twisted a knee on Tuesday. He’ll undergo tests over the next 24 hours as a precautionary measure.
--------------------------------------------------------------------------------
Italy (possible): Buffon; Zaccardo, Cannavaro, Materazzi, Grosso; Camoranesi, Pirlo, Gattuso; Totti; Del Piero, Gilardino
Zou ik ook graag hebben, ten koste van Camaronesi, vind hem maar niets, eigenlijk als enige uit de hele selectie.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:09 schreef Chocolademousse het volgende:
Daniele de Rossi in de basis!! Das mijn mening....
quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:13 schreef DIGGER het volgende:
ennuh Alfunados: Elegantly Wasted was dit keer toch echt mijn vrouw
Het was ook niet de bedoeling dat Totti de veel mogelijk weergaloze acties zou maken, het ging erom dat ie wedstrijdritme zou opdoen en dus zo lang mogelijk zou spelen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:29 schreef BramKVO het volgende:
Totti duidelijk nog niet in vorm, was onzichtbaar
Dat sloeg echt nergens op idd.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:33 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Niemand die debiele actie van de Zwitserse keeper opgevallen??
Waarvan is dat liedje het intro?quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:44 schreef burberry het volgende:
Afunados weet jij hier dat intro liedje heet NOI NOI NOI enz ik kan hem niet vinden weet jij of iemand anders toevallig de zanger-naam ?
Geen idee, zal morgen eens opletten inddquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:12 schreef burberry het volgende:
als de wedstrijd begint.. zie je op de achter grond supporters op de voorgrond reclame mappei,tim
heb je geen idee ??? morgen maar effe opletten dan tegen oekraine
Jaquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:27 schreef burberry het volgende:
heb jij trouwens ook dat als italia een wedstrijd speelt voor kwalificatie of zo dat het beeld van rai uno op zwart gaat ???
Geen idee, maar denk dat het overal buiten Italië zo is..quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:56 schreef burberry het volgende:
ook UPC ?
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:00 schreef MmadviewW het volgende:
Italie is zo
![]()
![]()
![]()
Bijna Toscane
Italiaanse alpen zijn ook![]()
Wat een flauwekul, de Rai scrambled programma's die het ivm rechten niet zonder abonnement over de grens mag uitzenden, zoals dus films en CL wedstrijden. Coppa Italia wedstrijden en wedstrijden van het Italiaanse elftal zijn gewoon te ontvangen, worden nooit gecodeerd. als UPC die wedstrijden om e.o.a. reden niet doorgeeft, moeten ze niet met zo'n kut smoes komen, want Casema geeft het bijvoorbeeld wel door op de Digitale TV.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:17 schreef burberry het volgende:
dit is mijn opstelling
Buffon
Zambrotta Nesta Cannavaro Grosso
Pirlo Gatusso De Rossi
Totti
delpiero Toni
en digger. ik heb upc hier over gebelt het blijkt dus zo te zijn dat als er een officele wedstrijde is coppa/azzuri/cl enz enz enz dat het beeld op zwart springt omdat rai er geld voor wilt hebben en er in NL te weinig animo voor is om het te kopen aldus upc
en effe zoeken vasco rossi.. alleen de titel :S
Maak maar eens een top 3 van spelers op iedere positie dan staat er altijd een Italiaan tussenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat zie ik nog niet zo in eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |