abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 mei 2006 @ 14:04:15 #1
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_37453478
Ik zit straks natuurlijk gewoon thuis met vrienden en bier voor de TV. We willen er echter weer iuets bijzonders van maken, bier en chips halen doen we sowieso wel, maar dat doen we elke week wel als er een leuek film is ofzo. Wat hebben jullie nog voor suggesties? Ik heb geen zin de huiskamer oranje te verven of dat soort bizarre dingen, maar wat leuke extra dingen qua aankleding of iets dergelijks zijn toch wel gewenst.

Verder komt er natuurlijk een poule, waar ik ook nog een ludieke extra prijs voor wil verzinnen. Wat voor soort pouleopzet is in jullie opinie het beste?
[KNE]-Mod
pi_37453533
de kroeg in, veel leuker
  maandag 1 mei 2006 @ 14:10:21 #3
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_37453663
quote:
Op maandag 1 mei 2006 14:05 schreef kikoooooo het volgende:
de kroeg in, veel leuker
Dat kan ook idd, wil ik ook nog wel een enkele keer gaan doen; de Irish pub is altijd al lekker druk en gezellig. Maar ik woon in een soort studenten/jongerenflat dus we willen ook iets gezamenlijks doen met een groep mensen van " hier" .
[KNE]-Mod
pi_37453689
quote:
Op maandag 1 mei 2006 14:04 schreef ThE_ED het volgende:
Ik zit straks natuurlijk gewoon thuis met vrienden en bier voor de TV. We willen er echter weer iuets bijzonders van maken, bier en chips halen doen we sowieso wel, maar dat doen we elke week wel als er een leuek film is ofzo. Wat hebben jullie nog voor suggesties? Ik heb geen zin de huiskamer oranje te verven of dat soort bizarre dingen, maar wat leuke extra dingen qua aankleding of iets dergelijks zijn toch wel gewenst.

Verder komt er natuurlijk een poule, waar ik ook nog een ludieke extra prijs voor wil verzinnen. Wat voor soort pouleopzet is in jullie opinie het beste?
Poule, gewoon simpel een punt voor goede winnaar, 2 punten voor goede uitslag. 5 punten voor goede elke goede finalist en 10 punten voor de goede winnaar. En altijd fun zijn de bonusvragen, aantal gele kaarten, eerste penalty, aantal gelijkspelen, enzo
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_37453743
Niemand wil wedstrijden van Nederland of Duitsland met me kijken
pi_37456114
Gezellig voor/tijdens de wedstrijd BBQ-en.

Blinde poule is ook leuk, maar dat is meer iets voor elke wedstrijd appart. Schrijf van te voren een x aantal willekeurige uitslagen (afhankelijk van het aantal deelnemers) op onder elkaar. Elke deelnemer laat je een geldbedrag inleggen en zn naam achter 1 van de afgedekte uitslagen zetten. Aan het eind kijk je wie het goed had. Die wint de poit. Indien niemand is de pot voor de volgende wedstrijd groter.
  Trouwste user 2022 vrijdag 7 juli 2006 @ 04:30:24 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_39595549
Heb 2 wedstrijden samen met m'n beste maat gekeken. Erg leuk. Maar toch kijk ik het liefste alleen.Je mist te veel vind ik, je gaat toch ouwehoeren en je zuipt te veel

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')