met 6 punten ben je er altijd welquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:47 schreef Suijk het volgende:
Costa Rica zie ik ze ook nog wel winnen, dan is de 2e ronde al bijna een feit.
Nee hoor.quote:
quote:Op maandag 5 juni 2006 20:40 schreef Corksterr het volgende:
3e.
quote:Op maandag 5 juni 2006 19:28 schreef DeVinger het volgende:
2e
Polen was zwak, Costa Rica nog zwakker. Ecuador speelt bij vlagen goed verzorgd voetbal, maar of het ook tegen de Duitsers zo zal zijn? Anyway, gelijkspel is genoeg.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:53 schreef placebeau het volgende:
Ik vraag me af of Polen zo zwak was of dit Ecuador zo sterk. Ik ben geneigd om het eerste te denken en zie ze dus nog niet winnen van Costa Rica.
Ze verrassen me positief, maar ik vraag me af of het hun kracht is of vooral de zwakte van Costa Rica en het zwaar tegenvallende Polen hoor.quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:29 schreef NY_Giant het volgende:
Leuk die reacties van methodmich en placebeau aan het begin van dit topic...![]()
Das waar, maar laten we ze het voordeel van de twijfel geven. Ze hebben zich makkelijk gekwalificeerd voor de tweede ronde...quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ze verrassen me positief, maar ik vraag me af of het hun kracht is of vooral de zwakte van Costa Rica en het zwaar tegenvallende Polen hoor.
En echt heel bijzonder is het ook weer niet, hoe ze spelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |