Nee het Afrikaanse continent had hier idd veel sterker voor de dag kunnen komen... maar bij Nigeria zijn dit soort fratsen ook wel eens voorgevallen volgens mij...quote:Op zondag 18 juni 2006 12:52 schreef trepper het volgende:
[..]
Het is toch niet te geloven dat zo'n idiote ploeg op het wk aanwezig is, terwijl Senegal, Nigeria en Kameroen gewoon thuis zijn.
Ghana en Ivoorkust staan hier terecht... Tunesie ook wel. Senegal en Nigeria zijn aan zelfoverschatting tenonder gegaan...quote:Op zondag 18 juni 2006 13:06 schreef Ixnay het volgende:
Senegal had gewoon niet moeten verliezen van Togo, anders was Senegal gewoon naar het WK gegaan.
Nigeria dacht ook wel even die poule door te komen met Angola, Zimbabwe, Gabon, Algerije en Rwanda.
Ghana heeft Zuid Afrika ver achter zich gelaten in de kwalificaties. En het verhaal van Ivoorkust en de gemiste penalty van Kameroen tegen Egypte is bekend.
Er staan toch duidelijk de 5 terechte Afrikaanse landen op het WK.
quote:Op zondag 18 juni 2006 13:10 schreef Cart_man het volgende:
Rot op, joh. Nederland moeten ze een WK of 5 uitsluiten. Niet dit soort prachtige landen.
Ja, maar Ivoorkust had al jaren niks gepresteerd in de WK-kwalificatie, dus is het logisch dat ze niet bij de sterkste landen ingedeeld waren. Maar zonde is het wel, want Kameroen had natuurlijk veel meer op het WK te zoeken dan deze grapjurken uit Togo.quote:Op zondag 18 juni 2006 13:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ghana en Ivoorkust staan hier terecht... Tunesie ook wel. Senegal en Nigeria zijn aan zelfoverschatting tenonder gegaan...
Wel verbazend eigenlijk dat Ivoorkust en Kameroen bij elkaar zaten in de kwalificatie... dat zijn in mijn beleving de twee sterkste Afrikaanse landen...
Ik snap die gasten echt niet, dit is toch DE kans om zich in de kijker te spelen!quote:Op zondag 18 juni 2006 14:51 schreef TheVulture het volgende:
Ze gaan onder druk van de FIFA nu toch naar Dortmund vanmiddag.. maar het lijkt mij een walk-over te worden voor Zwitserland morgen
In de kijker staan ze wel, maar niet om het voetbal helaasquote:Op zondag 18 juni 2006 14:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik snap die gasten echt niet, dit is toch DE kans om zich in de kijker te spelen!![]()
Ja, dat bedoel ik, lekkere indruk op geïnteresseerde clubs maakt dat.quote:Op zondag 18 juni 2006 14:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In de kijker staan ze wel, maar niet om het voetbal helaas
De 5 landen die vorig WK meededen krijgen een eigen groep. De rest wordt er gewoon bij geloot.quote:Op zondag 18 juni 2006 13:11 schreef TheVulture het volgende:
Wel verbazend eigenlijk dat Ivoorkust en Kameroen bij elkaar zaten in de kwalificatie... dat zijn in mijn beleving de twee sterkste Afrikaanse landen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |