Laatste in de poule. En dat in eigen land. Wat een prutsers. Die gasten deugen echt niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:19 schreef methodmich het volgende:
Die deden het verrassend matig inderdaad, ondanks enkele goede spelers in de selectie. Maar de defensie bleek niet best.
* stil *quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:43 schreef popolon het volgende:
Ze deugen niet.
Die kut-Portugezen deugen niet!
Dat zie je toch niet vaak bij een landen team.quote:De basisopstelling van Portugal kende maar één andere naam ten opzichte van de ploeg die twee jaar geleden startte aan de EK-finale. De geblesseerde Jorge Andrade werd vervangen door Fernando Meira.
Volledig mee eens. Ze zijn idd zeer stijlvol!quote:Op zondag 4 juni 2006 11:49 schreef Devano het volgende:
[..]
Dat zie je toch niet vaak bij een landen team.![]()
Wat een prachtige thuis en vooral -uittenues heeft Portugal trouwens.
quote:Op maandag 5 juni 2006 23:33 schreef sjippen het volgende:
[..]
Volledig mee oneens. Ze zijn zeer kut!
Portugal![]()
De laatste paar jaar heeft Portugal een goed elftal.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:03 schreef P0rt0 het volgende:
trieste nederlanders
Ga eens een keer proberen te winnen van Portugal
Nederland heeft inderdaad maar met 1-0 gewonnenquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:06 schreef sjippen het volgende:
Intussen heeft Portugal mooi gewonnen tegen Angola, zij het zonder glans, maar er waren toch al geen conflicten. En zoals jullie weten, de toekomstige wereldkampioen begint altijd magertjes aan een WK.
Ja inderdaad, Duitsland begon niet al te best.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:06 schreef sjippen het volgende:
Intussen heeft Portugal mooi gewonnen tegen Angola, zij het zonder glans, maar er waren toch al geen conflicten. En zoals jullie weten, de toekomstige wereldkampioen begint altijd magertjes aan een WK.
Dit was toch wel erg mager hoor. Ze misten zo overduidelijk Deco. Figo haalde alle vaart eruit.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:06 schreef sjippen het volgende:
Nee hoor, prima zo, ik hoop juist dat ze tegen Nederland moeten.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:02 schreef N1ck het volgende:
WOOHOO, jammer he arrogante nederlanders:D:D Portugal door.....
Ja ik w8 ook op Nederland - Portugalquote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:01 schreef dvdfreak het volgende:
helaas zijn ze door
Nederland -Portugal wacht ik maar op een moment:
[afbeelding]
Nederland wint echt wel van dit Portugal hoorquote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:07 schreef N1ck het volgende:
[..]
Ja ik w8 ook op Nederland - Portugal![]()
[afbeelding]
Ja dat zullen we wel zien, Portugal heeft het moeilijk met kleine landjes, maar grote landen zijn ze veel sterker tegenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nederland wint echt wel van dit Portugal hoor
Nederland is 3x zo klein als portugalquote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:11 schreef N1ck het volgende:
[..]
Ja dat zullen we wel zien, Portugal heeft het moeilijk met kleine landjes, maar grote landen zijn ze veel sterker tegen
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:11 schreef N1ck het volgende:
[..]
Ja dat zullen we wel zien, Portugal heeft het moeilijk met kleine landjes, maar grote landen zijn ze veel sterker tegen
Hoe lang blijf je nog doorzeiken over een overwinning van twee jaar terug ? Dit zijn andere omstandigheden en twee compleet andere teams. Ik vind Portugal minder dan twee jaar terug en Nederland juist beter sinds die laatste ontmoeting. Kan dus een leuke pot worden, maar ik twijfel er niet aan dat Nederland gaat winnen. als er al zoveel gaten vallen tegen Iran, kunnen de Portugezen nog lachen met van Persie en Robben, die kunnen ze helemaal niet stoppen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:07 schreef N1ck het volgende:
[..]
Ja ik w8 ook op Nederland - Portugal![]()
[afbeelding]
Neem het anders te letterlijkquote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:13 schreef Urquhart het volgende:
[..]
[afbeelding]
Gelukkig zijn wij ook een klein landje
Of je maakt er een heel verhaal van zeikerd.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:16 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hoe lang blijf je nog doorzeiken over een overwinning van twee jaar terug ? Dit zijn andere omstandigheden en twee compleet andere teams. Ik vind Portugal minder dan twee jaar terug en Nederland juist beter sinds die laatste ontmoeting. Kan dus een leuke pot worden, maar ik twijfel er niet aan dat Nederland gaat winnen. als er al zoveel gaten vallen tegen Iran, kunnen de Portugezen nog lachen met van Persie en Robben, die kunnen ze helemaal niet stoppen.
Maar goed, we zullen wel zien.
Trouwens, om nog effe op dat EK terug te komen, vergeet nou effe niet dat jullie gewoon gigantisch zijn afgegaan tegen Griekenland, en niet een, maar twee keer. Dus ik zou maar effe nadenken voor ik dat toernooi gebruik om voorbeelden aan te halen, want ik herinner me nog goed hoe heel Portugal zat te janken als een klein meisje van wie zojuist haar lollie was gepikt.![]()
Zeiken is mijn hobby.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:19 schreef N1ck het volgende:
[..]
Of je maakt er een heel verhaal van zeikerd.
Ik heb Nederland ook gekeken natuurlijk en die vind ik dus minder dan 2 jaar terug....ze hebben nu weinig spelers met ervaring erin zitten en dat zorgt wel voor wat moeite.
Dat zag je gister ook bij Nederland - Ivoorkust gister...maar we zullen zien![]()
Onzin natuurlijkquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:58 schreef methodmich het volgende:
Vrij makkelijke poulefase toch uiteindelijk, nu begint het toernooi echt.
Aardig gewaagd aan Oranje, mochten wij ze treffen, alleen net iets meer kwaliteit.
Jezus,daar noem je me 'n maatstaaf.Daar had Stormvogels ook nog van gewonnen.Die Iranezen konden beter schilderen dan voetballenquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:00 schreef sjippen het volgende:
Nou, dat wordt een leuke wedstrijd denk ik. Ik denk wel dat Portugal het haalt, zij hebben immers net dat ietsje meer techniek en frivoliteit om een matchin een ogenblik te beslissen. Zie Maniche vandaag en Deco tegen Iran
Pffffffffffff.....quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:19 schreef N1ck het volgende:
[..]
Ik heb Nederland ook gekeken natuurlijk en die vind ik dus minder dan 2 jaar terug....
Bang zijn is eigenlijk nooi handig. Dan ga je ingehouden spelen alleen maar omdat iemand een bepaald imago heeft.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:59 schreef 456 het volgende:
Ik denk niet dat we bang hoeven te zijn voor portugal. Ik zeg hiermee niet dat 'we' winnen, maar ik zou niet weten waarom dit portugal met dit nederland niet verslagen zou kunnen worden.
We hebben nog een rekening te vereffenen lijkt me zo...
Keep dreamingquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:03 schreef methodmich het volgende:
Maniche denkt dat beide teams ongeveer gelijkwaardig zijn, maar ziet Portugal uiteindelijk wel winnen.
Het zijn Portugezen dat zijn die altijdquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:36 schreef methodmich het volgende:
Waarom zijn die mannen nou weer arrogant?
Omdat die jankerds Nederland als een hobbeltje zien. Kutportugezenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:36 schreef methodmich het volgende:
Heb je het net gezien? Wat was er niet arrogant aan?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:36 schreef methodmich het volgende:
Volledig ongelijk hebben ze natuurlijk nietquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Omdat die jankerds Nederland als een hobbeltje zien. Kutportugezen
Ik heb gelezen wat Maniche heeft gezegd. Ik weet niet of Studio Sport datzelfde stuk heeft getoond, maar dan zullen ze het wel heel erg slecht vertaald hebben als dat als arrogant uitgelegd wordt.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:42 schreef Jane het volgende:
[..]
Heb je het net gezien? Wat was er niet arrogant aan?
Ja maar wees nou eens realistisch, veel meer als een hobbeltje kan je een 'berg' van 321 meter hoog niet noemen hoorquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Omdat die jankerds Nederland als een hobbeltje zien. Kutportugezen
dan worden ze 1 met spanje, nee das lekker. das hetzelfde als NL en Duitsland, die gaan elkaar de tent uit lopen knokken ten koste van de tegenstander.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:28 schreef Dos37 het volgende:
Dat ze maar snel opgeheven mogen worden als land.
quote:Op maandag 26 juni 2006 03:13 schreef soccerbrain het volgende:
terechte overwinning...portugal was op ieder vlak beter....2 uitgespeelde kansen....dom van die handsbal anders was holland er helemaal niet aan te pas gekomen. voor oranje: als je in 4 wedstrijden 4 uitgespeelde kansen creeerd is het beter voor jezelf en voor alle voetballiefhebbers ter wereld dat je naar huis gaat......qua speelwijze en resultaat is dit het dieptepunt in de hollandse voetbalhistorie.
Iemand trappen en kaarten aannaaien is correcter dan de bal niet teruggeven?quote:Op maandag 26 juni 2006 12:38 schreef Nyrem het volgende:
Scolari: "Figo speelde correcter dan Heitinga"
Door Pieter (Falco) op maandag 26 juni 2006 11:56
Bron: VI
Luis Felipe Scolari oordeelt dat Luis Figo veel correcter dan Johnny Heitinga was in zijn doen en laten. Hij heeft geen moeite met het provocerende gedrag, dat Figo gisteravond liet zien.
Door een schwalbe lukte het Figo een tweede gele kaart voor Khalid Boulahrouz uit te lokken. Niet veel later sloeg de vlam helemaal in de pan toen Johnny Heitinga na een Portugese blessurebehandeling de bal niet teruggaf. "Zijn gedrag was veel correcter dan van die Hollander die de bal niet teruggaf", oordeelt Scolari. "Jesus Christus keert zijn andere wang toe, maar Luis Figo is Jesus Christus niet."
Enige ervaring met dit soort wedstrijden heeft Scolari wel. "Dit was een typisch Zuid-Amerikaanse wedstrijd. Ik ben dus wel gewend aan dit soort toestanden. Vooral tegen Argentijnse ploegen is het oorlog. Je moet weten te lijden en je in te houden."
quote:Op maandag 26 juni 2006 12:38 schreef Nyrem het volgende:
Scolari: "Figo speelde correcter dan Heitinga"
Door Pieter (Falco) op maandag 26 juni 2006 11:56
Bron: VI
Luis Felipe Scolari oordeelt dat Luis Figo veel correcter dan Johnny Heitinga was in zijn doen en laten. Hij heeft geen moeite met het provocerende gedrag, dat Figo gisteravond liet zien.
Door een schwalbe lukte het Figo een tweede gele kaart voor Khalid Boulahrouz uit te lokken. Niet veel later sloeg de vlam helemaal in de pan toen Johnny Heitinga na een Portugese blessurebehandeling de bal niet teruggaf. "Zijn gedrag was veel correcter dan van die Hollander die de bal niet teruggaf", oordeelt Scolari. "Jesus Christus keert zijn andere wang toe, maar Luis Figo is Jesus Christus niet."
Enige ervaring met dit soort wedstrijden heeft Scolari wel. "Dit was een typisch Zuid-Amerikaanse wedstrijd. Ik ben dus wel gewend aan dit soort toestanden. Vooral tegen Argentijnse ploegen is het oorlog. Je moet weten te lijden en je in te houden."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |