Servië is geen subtopper gebleken hoor twi, dus dat klopt al niet.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:41 schreef twi het volgende:
Ik vind niet dat je Nederland moet vergelijken met Portugal. Ten eerste speelde Portugal tegen 2 flutlanden en een subtopper, waar Nederland het tegen 2 subtoppers en een wereldtopper moest doen. Bovendien deed Nederland weinig onder voor Portugal de 1e helft, en was het de 2e helft in de anderhalve minuut speeltijd een stuk beter. Ook met gelijk aantal spelers.
Overschot van gelijk.quote:Op zondag 2 juli 2006 11:57 schreef methodmich het volgende:
[..]
Servië is geen subtopper gebleken hoor twi, dus dat klopt al niet.
En Nederland heeft tegen Portugal vooral een optisch overwicht gehad, zo eerlijk moet je zijn. De Portugezen zetten een paar keer aan en kregen gelijk kansen.
Neemt niet weg dat ze ver onder hun kunnen spelen dit toernooi.
Portugal had gewoon geluk, Nederland was beter. Een optisch overwicht is ook overwicht!quote:Op zondag 2 juli 2006 11:57 schreef methodmich het volgende:
[..]
En Nederland heeft tegen Portugal vooral een optisch overwicht gehad, zo eerlijk moet je zijn. De Portugezen zetten een paar keer aan en kregen gelijk kansen.
Neemt niet weg dat ze ver onder hun kunnen spelen dit toernooi.
Servie is na die prachtige 2-0 overbluft door Argentinie, gleed weer uit over een banaan die ze 6 jaar geleden tegen Nederland al velde, maar is in de overige 2 wedstrijden gewoon gebleken dezelfde subtopper te zijn hoor.quote:Op zondag 2 juli 2006 11:57 schreef methodmich het volgende:
Tegen de Engelsen waren ze minder, maar misschien heeft Engeland betere verdedigers dan NL.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:39 schreef twi het volgende:
[..]
Servie is na die prachtige 2-0 overbluft door Argentinie, gleed weer uit over een banaan die ze 6 jaar geleden tegen Nederland al velde, maar is in de overige 2 wedstrijden gewoon gebleken dezelfde subtopper te zijn hoor.
Dat Portugal een optisch overwicht liet aan Nederland vind ik altijd zo'n onzin. Als ze echt zo goed waren en bij "even aanzetten" gevaarlijk zouden zijn, hadden ze datzelfde wel tegen 10 man van Engeland kunnen laten zien.
Bevestig het prototype voetbalsupporter nou niet zo ergquote:Op zondag 2 juli 2006 10:26 schreef lfcprincess het volgende:
portugal is het meest vreselijke land wat er bestaat wat een stelletje acteurs zijn dat... ronaldo mag afgeschoten worden na zijn knipoog ..ik mag hopen dat madrid hem niet wil dan zit ie nog ene jaar in manchester..zal een heeeeel lang jaar worden aangezien rooney zal spelen en hij niet..
of een kort jaar als de man u fans hem te pakken krijgen..
quote:Op maandag 3 juli 2006 21:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Bevestig het prototype voetbalsupporter nou niet zo erg.
Zondagavond de finale met Portugal.
Je zwaait nu naar de ploeg van uit je avatar?quote:
als je wat tegen me hebt fijn maar moet je alles quoten wat ik zegquote:Op maandag 3 juli 2006 21:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Bevestig het prototype voetbalsupporter nou niet zo erg.
Zondagavond de finale met Portugal.
D'r voor zorgen dat de tegenpartij een rode krijgt , vies spelenquote:Op maandag 3 juli 2006 22:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Je zwaait nu naar de ploeg van uit je avatar?.
Dan zwaait de Portugese ploeg graag terug denk ik, vanuit hun halve finale plek.
Ga er eens op vakantie.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:17 schreef Afwezig het volgende:
Portugal is de vlek op de landkaart van europe, het kwaadaardige gezwel van spanje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |