Da's waar. Overigens heb ik hier best af en toe wat opnames gepost, maar dat zal ergens rond deel 13 of misschien 23 zijn geweestquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:51 schreef DuranK het volgende:
[..]
Je kunt beter iets braks opnemen, feedback terug krijgen, en er wat van leren in plaats van nix hier laten horen he![]()
Stimmt, en dit topic is voor iedereenquote:Je moet er ook mee rekening houden dat het niveau erg scheelt hier. Er zijn er een paar die al heel wat jaartjes spelen en ook een paar die nog maar een korte tijd spelen.
Die staat toch al te koop hier op fok?quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:12 schreef guitarist.nl het volgende:
damn, ik wil graag een jaren '70 strat
iemand nog belang bij een maverick f1 ??
Onder de douche klinkt het anders prima...quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:51 schreef sXe het volgende:
Ik heb laatst nog wel wat opgenomen. Maar daar heb ik ook bij gezongen. Dus dat lijkt me niet
Plus dat je van zo iemand op z'n minst mag verwachten dat hij z'n gitaren even stemt, en intoneren kan ook geen kwaad.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:11 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ik hou er ook zeker niet van om over skills te zeiken, maar van iemand die lesdvd's maakt mag je wel beter verwachten. Ook vind ik het schandalig dat hij geld wil voor zo'n compleet verkeerde versie van house of the rising sun.
Ja ik ga denk ik toch maar niet bij jou onder de douche staan...quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:53 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Onder de douche klinkt het anders prima...![]()
![]()
![]()
Je weet niet wat je mist...quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:52 schreef sXe het volgende:
[..]
Ja ik ga denk ik toch maar niet bij jou onder de douche staan...
Ik hoop voor je dat je buiten speelt... lekker weer hier!quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:32 schreef sXe het volgende:
Ik geloof je op je woord
Straks nog maar even een beetje spelen om de vingers wat soepel te krijgen en dan vanmiddag richting het onvolprezen Hengeloooooo
Mijn idee...quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:22 schreef sXe het volgende:
Kan-ie daar dan niet even mee wachten? Keep it in the family...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |