Doen!quote:Op woensdag 3 mei 2006 03:43 schreef guitarist.nl het volgende:
wat heb ik nu zin om mijn deville open te gooien
Goed voorbeeld doet goed volgen!quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:07 schreef Fatality het volgende:
neemt iemand hier nog eens wat leuks op? wil wel wat mensen horen spelen.
Paar pagina's terug zijn er 2 samples gekomen waar niemand op gereageerd heeftquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:07 schreef Fatality het volgende:
neemt iemand hier nog eens wat leuks op? wil wel wat mensen horen spelen.
Dan moeten mensen ook leuke dingen van zichzelf opnemen en niet van anderenquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:51 schreef DuranK het volgende:
[..]
Paar pagina's terug zijn er 2 samples gekomen waar niemand op gereageerd heeft![]()
Ik heb eerder op een Les Paul gespeeld in een winkel, maar ik kon er niet aan wennen. Ze zien er mooi uit, maar zijn loodzwaar en spelen gewoon heel anders dan een Fender Tele of Strat.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:59 schreef TeleluvR het volgende:
Daar krijg je echt geen spijt van.
Mijn main guitars zijn teles (en strats), maar als humbuckergitaar is een SG echt een prima optie...
Maar dat had ik al vermeld, geloof ik!
[afbeelding]
Precies!quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:02 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Ik heb eerder op een Les Paul gespeeld in een winkel, maar ik kon er niet aan wennen. Ze zien er mooi uit, maar zijn loodzwaar en spelen gewoon heel anders dan een Fender Tele of Strat.
Toen ik op deze G400 (of SG zo u wilt) speelde was ik blij verrast door de bespeelbaarheid. De feel komt aardig overeen met die van m'n custom Tele.
En het geluid is natuurlijk wel echt Gibson, toch ook wel erg mooi eigenlijk![]()
Vet (pun intended), groot, mooi, zonnig, overweldigend. Ik kan het iedereen aanraden.quote:
Ik ga er max. E 425 voor neerleggenquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:20 schreef Svyatagor het volgende:
De SG was volgens mij ook bedoeld als de opvolger van de LP, na klachten over de lompheid en het gewicht van de LP. Maar toen bleek er ook wel een sterk lobbyteam te zijn dat de LP wilde behouden, tsja. Maar wat de SG fijn maakt is de relatief lichte en kleine Fender-achtige body, met de looks (trapezoids) en sounds van een Gib. Ja, fijn gitaartje denk ik. Kost dat, die Epi?
![]()
toen ik er eventjes op googlede (?) kwam ik ze al voor 359 tegen in verschillende uitvoeringen.quote:
sodeju, nou toevallig heb ik er wél op gereageerd. Dus ik heb recht van spreken. Zal binnenkort wel eens wat opnemen, ff kijken hoe dat gaat met mn flextone.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:51 schreef DuranK het volgende:
[..]
Paar pagina's terug zijn er 2 samples gekomen waar niemand op gereageerd heeft![]()
Hey bedankt! Ik zal het voorleggen aan m'n gitaarboer, die gaat er misschien wel in mee... en anders heeft 'ie mooi pechquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:16 schreef sXe het volgende:
[..]
toen ik er eventjes op googlede (?) kwam ik ze al voor 359 tegen in verschillende uitvoeringen.
http://www.nederlandmuzie(...)d_el_epiphone_1.html
Ik was uberhaupt tweedehands gaan kijken, er staan best mooie tweedehandsjes op!quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:57 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Hey bedankt! Ik zal het voorleggen aan m'n gitaarboer, die gaat er misschien wel in mee... en anders heeft 'ie mooi pech
Sorry, niet gezienquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:22 schreef Fatality het volgende:
[..]
sodeju, nou toevallig heb ik er wél op gereageerd. Dus ik heb recht van spreken. Zal binnenkort wel eens wat opnemen, ff kijken hoe dat gaat met mn flextone.
Je mag me een dief van m'n eigen portemonnee vinden (om er maar eens een oude Nederlandse term in te gooien), maar ik heb liever een nieuwequote:Op woensdag 3 mei 2006 13:59 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik was uberhaupt tweedehands gaan kijken, er staan best mooie tweedehandsjes op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |