Jazeker, en hij doet het nog steeds, hahaquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:57 schreef guitarist.nl het volgende:
je ziet er idd niks van,
dat is een valvestate achter je ofniet ?
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:17 schreef guitarist.nl het volgende:
mooi stukje houtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb het geprobeerd, maar tot nu toe zonder succes. Komt volgens mij ook omdat er stiekem helemaal niks in zitquote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:01 schreef guitarist.nl het volgende:
dan doe je iets niet goedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
die dingen horen kapot te gaan als je ze gebruiktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Klinkt prima maar was het origineel niet wat sneller?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:21 schreef DuranK het volgende:
[..]
Ik heb em nou ook opgenomenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Prachtig nummertje. Was mijn 1e soloJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
http://rapidshare.de/file(...)love_so_bad.mp3.html
Damn...ik vind dat toch wel een der mooiste gitaren die er zijnquote:
ik heb 't moeten leren om 'm mooi te vindenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Damn...ik vind dat toch wel een der mooiste gitaren die er zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
150 dollar verzendkostenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:51 schreef Devlinsect het volgende:
Is dit niet dezelfde top:
http://search.ebay.com/search/search.dll?from=R40&satitle=Marshall+MG+100+HDFX+
[edit: ah, okay da's ook nog eens binnen de VS]quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:30 schreef sXe het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Hele stacks uit de VS bestellen lijkt me ook niet echt handig.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb een keer een koffer besteld, was ik ook al 60 dollar verzendkosten voor kwijt. Lomp ding nogalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
topics misschien niet, maar de reeks welquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:17 schreef TeleluvR het volgende:
Ja, we zijn alweer op de helft... kunnen ze topics als deze niet gewoon oneindig maken...?
Buizentop?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:56 schreef Desensitized het volgende:
Ja, dat is die topom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zat zelf ook aan de halfstack rond de 500 te denken...
Hoop er 300 voor te vangen, dan haal ik lekker de Ibanez TB100H:
[afbeelding]
Groot: http://www.groove-factory.nl/catalog/images/TB%20100H.jpg
Ibanez TB100H
- Vermogen: 100 watt bij 8 ohm
- Overdrivekanaal: Gain, bas, midden, hoog, presence, gain
- Cleankanaal: Gain, bas, midden, hoog, precence, volume & reverb
- Totaalregeling: volume
- Schakelaar: kanaal & boost
- Ingang: 6,3mm
- Uitgangen: 2x 6,3mm voetschakelaar
- Inclusief voetschakelaar
- Afmeting (BxDxH): 712x266x248mm
- Gewicht: 15,3 kg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop