ik vind het alleen nog steeds eng om 'm mee naar buiten te nemenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:01 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Inderdaad, het is perfect maak-foto's-van-gitaren-vooral-buiten-weer!![]()
Hoezo?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:05 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
ik vind het alleen nog steeds eng om 'm mee naar buiten te nemen![]()
Een onvoorspelbare tuin? Kan ik me niks bij voorstellen...?!!?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:09 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
ik ben verschrikkelijk bang dat ik schade aanbreng... de tuin is zo onvoorspelbaar
Wat een PRACHTIGE gitaar is dat zegquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:38 schreef Desensitized het volgende:
-knip-
En de Ibanez RG370DX:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar ben ik het zeker niet mee eens.. Ik ben altijd heel zuinig met mijn gitaren, en ik vind ze gewoon zoveel mooier als ze nog gaaf zijnquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:12 schreef sXe het volgende:
Een gitaar hoort gewoon schade te hebben. Anders hang je hem maar aan de muur ofzo, met een lijstje eromheen
Een gitaar is gereedschap, zeker als je ermee optreedt.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar ben ik het zeker niet mee eens.. Ik ben altijd heel zuinig met mijn gitaren, en ik vind ze gewoon zoveel mooier als ze nog gaaf zijn![]()
Ik heb ze indd aan m'n muur hangen, maar wel zonder lijstje hoor![]()
Dus je bent niet zuinig op je gereedschap?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:17 schreef sXe het volgende:
[..]
Een gitaar is gereedschap, zeker als je ermee optreedt.
Preciesquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:17 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dus je bent niet zuinig op je gereedschap?
Ondanks het feit dat gereedschap gereedschap is, maak ik het toch altijd even schoon naderhands en berg het netjes op...
Mee eens, een beetje gebruikt mag een gitaar er wel uitzien.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:15 schreef TeleluvR het volgende:
Schade door gebruik vind ik prima, schade door misbruik vind ik zonde...
Zo simpel is het voor mij...
Jawel hoor, maar het beschadigt uiteindelijk toch. Ik zeg ook niet dat het allemaal kapot moet. Maar zodra het eerste krasje erop zit komen er toch wel meer.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:17 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dus je bent niet zuinig op je gereedschap?
Ondanks het feit dat gereedschap gereedschap is, maak ik het toch altijd even schoon naderhands en berg het netjes op...
Ja, als de beschadigingen van jezelf komen is het wel coolquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:39 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
mn strat heeft genoeg kopstootjes opgelopen, prima, niks mis mee
mn RG had al wat krasjes en beschadigingen bij aankoop, dat vind ik wel jammer want die heb ik niet gemaakt...
ik heb wat foto's gemaakt, ik zal ze ff wat verkleinen en uploaden !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |