Wat is er mis met een Les Paul. Was hij niet de uitvinder van electrische gitaar?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:11 schreef TeleluvR het volgende:
Kijk, dat vind ik al veel beter, een random plaatje...
Les Pauls![]()
Jeuh, weer fijn LP's bashen!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:25 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Wat is er mis met een Les Paul. Was hij niet de uitvinder van electrische gitaar?
Het geluid van een Les Paul is![]()
Ik heb em nou ook opgenomenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:19 schreef -Beer- het volgende:
Ik heb weer een sampeltje. Vandaag het intro van "I need you love so bad" van Fleetwood Mac geleerd.
Klik
ik denk niet dat ik hem de deur uitdoe, mocht ik ooit weer wat steviger gaan spelen dan kan ik hem dr zoweer inzetten. Maar zo'n hotrail komt wel flink wat herrie uitquote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:18 schreef Funkdude het volgende:
[..]
Mocht je die SD Hotrail willen verkopen bied ik me aan. Ben nog op zoek naar 1tje voor bij de brug van mijn strat![]()
speel je Gretsch? Er gaat niets boven Gretschquote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:18 schreef TeleluvR het volgende:
Om het concept te steunen, wellicht kan 1 van deze 3 als op plaatje dienen, als iemand even de tekst erin wil zetten?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zal er later meer maken, maar ik heb het nu even druk (ondanks de vakantie...)
Ik heb uberhaupt niks met humbuckers.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:01 schreef Devlinsect het volgende:
Verbeteringen uitvoeren mag altijd. Dat is wel met meer dingen gedaan. Het geluid van een LP blijft karakteristiek en warm.
Vertel mij nou is wat je nou hebt tegen een LP (behalve dat ze zwaar zijn).
Dat zou me inderdaad niet verbazen. Koop van de eeuw wat mij betreft...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:23 schreef Fatality het volgende:
[..]
speel je Gretsch? Er gaat niets boven Gretsch
OK. Een Gretsch is ook wel lekker. Die op de foto staat, wat heeft ie gekost? Ik dacht dat Gretsch niet meer wordt gemaakt...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:25 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik heb uberhaupt niks met humbuckers.
Zelf vind ik (=mening, don't shoot me!) Gibson Les Paul lompe, grote zware gitaren, erg oncomfortabel. En van de klank wordt ik niet veel vrolijker. Dan liever een grote jazzbak, die vreemd genoeg nog comfortabeler is. Qua klank ben ik toch meer gecharmeerd door enkelspoelers en p90's...
Dat bedoel ik...quote:
Er zijn nog wel reissues, uit Japan, dus ze worden nog wel gemaakt. De 'echte' oude Gretsches uit de USA worden al sinds de jaren 80 niet meer gemaakt. En dan heb je nog wat 'low-budget' Gretsches uit Korea, zijn ook wel geinig.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:32 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
OK. Een Gretsch is ook wel lekker. Die op de foto staat, wat heeft ie gekost? Ik dacht dat Gretsch niet meer wordt gemaakt...
Eigenlijk vind ik enkelspoelers wel geilquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:33 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat bedoel ik...
Hammet=anti-TeleluvR
TeleluvR=anti-Hammet
(Qua gitaarsmaak bedoel ik dan...)
Zullen we er nog een discussie zonder eind tegenaan gooien?![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:42 schreef Desensitized het volgende:
Zeker apart, maar mooi is anders.
waarom deze? er is veel beters te krijgen in die seriequote:
Blauw!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:52 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
hé, Guitarist.nl
[afbeelding]
de nieuwe OP staat er, bedankt![]()
houd 't maar lekker op jouw server dan hoef ik er ook niet op aangesproken te worden![]()
de kleur was alleen echt brak, beetje metallic groenachtig
[..]
waarom deze? er is veel beters te krijgen in die serie
of gaat het alleen om het uiterlijk![]()
Inderdaad, het is perfect maak-foto's-van-gitaren-vooral-buiten-weer!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:00 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[afbeelding]
ik moet nog eens een paar mooie foto's maken in de zonneschijn
kan ik misschien vanmiddag doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |