maar het is zo'n vieze kleur roze.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:14 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
De kleur is fantastisch, lul geen onzin... Roze is voor echte mannen!
veels te veel avatarsquote:Op maandag 1 mei 2006 23:07 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
ik heb de OP wat bijgewerkt
hij is nu iets compacter
aan- of opmerkingen?
en wat doen we daaraan?quote:
heeft een topic of 2 geleden gemeld dat ie het druk had met vanalles en nog watquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:35 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Doet Ibanez niet meer mee?
klinkt leuk, ik ken het origineel nietquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:38 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Feedback geven op samples ipv lullen over de OP![]()
he geen andere snaren aanraken hequote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:19 schreef -Beer- het volgende:
Ik heb weer een sampeltje. Vandaag het intro van "I need you love so bad" van Fleetwood Mac geleerd.
Klik
Je hebt sommige stukjes te overhaast gedaan vind ik. In ieder geval niet zoals het origineel. Niet dat dat persé moet, maar het mag van mij wat rustigerquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:19 schreef -Beer- het volgende:
Ik heb weer een sampeltje. Vandaag het intro van "I need you love so bad" van Fleetwood Mac geleerd.
Klik
Mocht je die SD Hotrail willen verkopen bied ik me aan. Ben nog op zoek naar 1tje voor bij de brug van mijn stratquote:Op maandag 1 mei 2006 19:27 schreef Fatality het volgende:
KIJK! hier is ie:
Mijn Mexicaanse Fender Strat 60's reissue. 2 originele elementen en een HotRail (die ik binnenkort weer ga verwijderen denk ik, omdat ik toch alleen maar 70s rock speel) op de kop getikt voor...340 euro2 jaar geleden met mijn Flextone III XL op de kop getikt voor 500 euro vorig jaar
![]()
De kleur is super lelijk, maar hij heeft wel een mooie nek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |