Daar heb ik nog trauma's van. Ik heb dat ooit bij een of ander optreden gespeeld (basgitaar). We hadden geen tijd meer om te oefenen, dus ik dacht: simpel nummertje, ik pak straks gewoon die bas en gaan!quote:Op maandag 1 mei 2006 14:41 schreef DuranK het volgende:
Sixpence none the richer - Kiss meom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gelukkig heb ik een capoquote:Op maandag 1 mei 2006 15:47 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Daar heb ik nog trauma's van. Ik heb dat ooit bij een of ander optreden gespeeld (basgitaar). We hadden geen tijd meer om te oefenen, dus ik dacht: simpel nummertje, ik pak straks gewoon die bas en gaan!
Maar wat bleek, de bladmuziek die voor m'n neus lag was geschreven voor gitaar met capo. Ik moest dus ter plekke alles omrekenen tijdens het spelen. Dat was even stressenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
het stond nog in de OPfile dus het ging vanzelfquote:Op maandag 1 mei 2006 17:00 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Welke mafkees is op het fatale idee gekomen om die tekst terug in de OP te zetten?!
Ja ik heb er problemen mee.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:15 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
het stond nog in de OPfile dus het ging vanzelf
ik heb het zelf geschreven, problemen mee?
groot gedeelte van deze nieuwe OP heb ik zelf gemaakt
behalve het geniale van de icons
nog inhoudelijk commentaar of ben je gewoon moeilijk aan het doen?quote:
Ik ook maar die past niet op een basgitaar.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:14 schreef DuranK het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een capoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
shop een plaatje en kom daarna maar terugquote:Op maandag 1 mei 2006 18:35 schreef Fatality het volgende:
ik wil graag in de OP, maar ik heb geen geilgitaarplaatje.
Terwijl ik wel een ultrageile rozegitaar heb.
Ik werk ook fulltime, maar probeer 's avonds wat te posten... (vandaar dat ik niet zo'n actieve poster ben).quote:Op maandag 1 mei 2006 20:23 schreef Shedfire het volgende:
Ik ben al een tijdje afwezig. Ik ben namelijk begonnen met fulltime werken!
Edit: maar ik ben terugom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De kleur is fantastisch, lul geen onzin... Roze is voor echte mannen!quote:Op maandag 1 mei 2006 19:27 schreef Fatality het volgende:
KIJK! hier is ie:
[[url=http://xs100.xs.to/xs100/06181/Afb011.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Mijn Mexicaanse Fender Strat 60's reissue. 2 originele elementen en een HotRail (die ik binnenkort weer ga verwijderen denk ik, omdat ik toch alleen maar 70s rock speel) op de kop getikt voor...340 euroom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.2 jaar geleden met mijn Flextone III XL op de kop getikt voor 500 euro vorig jaarJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De kleur is super lelijk, maar hij heeft wel een mooie nek.
Blades zijn over het algemeen erg goed!quote:Op maandag 1 mei 2006 13:31 schreef Neidropje het volgende:
iemand toevallig ervaring met deze gitaar:
Blade Delta T1 op MP
ziet er wel vet uit, blade, equalizer derin en telestyle. Kan er alleen weinig over vinden. Harmony central is wat karig en googlen levert weinig op. Iemand?
Het klinkt een beetje als een kleuterjuffrouw die wanhopig twee zwaar asociale kleuters van elkaar de koppen in slaan probeert te behoeden.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:23 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
nog inhoudelijk commentaar of ben je gewoon moeilijk aan het doen?
als jij de OP maakt mag je 't weglatenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bedoel je nou het stukje van respecteer elkaars smaakquote:Op maandag 1 mei 2006 21:21 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Het klinkt een beetje als een kleuterjuffrouw die wanhopig twee zwaar asociale kleuters van elkaar de koppen in slaan probeert te behoeden.
Eerste OP ooit van deze reeks heb ik nog gemaakt hè.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Precies, respect moet je verdienen!quote:Op maandag 1 mei 2006 21:46 schreef DuranK het volgende:
[..]
Bedoel je nou het stukje van respecteer elkaars smaakom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.? Doe ik ook. Zolang je Jimi Hendrix en Jimmy Page maar cool vindJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb er erg lang over gedaan voordat ik wist waar die het over hadquote:Op maandag 1 mei 2006 22:09 schreef Hammet het volgende:
Niet zo neuken over dat stukje tekst, alsof iemand die OP ooit leestom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat dacht je er zo van BBM:quote:Respecteer elkaars smaak en mening.
quote:En zoals je van gitaristen gewend bent wordt er hier stevig op elkaar in gebeukt.
Nou ja, echt storend, wat is echt storend?quote:Op maandag 1 mei 2006 22:09 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
het was naar aanleiding van wat gezeik toen der tijd
vind je het echt storend? het is wel praktisch voor nieuwkomers (die we de laatste tijd heel wat hebben)
BBM, we zijn je nog steeds dankbaar voor het oprichten van deze reeks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop