Ja het zit hem meer in het uploadenquote:Op donderdag 4 mei 2006 18:56 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Opnemen...
Uploaden...
Linkje plaatsen...
That's it!
In welke mate? Hij zet het op Youtube, nou en? Daarbij is Hendrix wel wat anders de gemiddelde rock gitarist naspelen, wat niet wil zeggen dat een fan daar zich niet aan mag wagen. Ik vind het vrij kinderachtig om gitaristen te gaan bestempelen als waardeloos (want dat gebeurd hier vaker) terwijl ze het helemaal nog niet zo slecht doen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:50 schreef TeleluvR het volgende:
Ik ben misschien minstens zo slecht, maar ik deel het tenminste niet met de rest van de wereld... althans niet in die mate...
wat je nodig hebt is een server met wat mb's tot je beschikkingquote:Op donderdag 4 mei 2006 18:56 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja het zit hem meer in het uploaden![]()
Gebruik je hier een programma voor ofzo??
Laat ik het zo zeggen, je zult van mij geen samples vinden op Youtube...quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:58 schreef Djaser het volgende:
[..]
In welke mate? Hij zet het op Youtube, nou en? Daarbij is Hendrix wel wat anders de gemiddelde rock gitarist naspelen, wat niet wil zeggen dat een fan daar zich niet aan mag wagen. Ik vind het vrij kinderachtig om gitaristen te gaan bestempelen als waardeloos (want dat gebeurd hier vaker) terwijl ze het helemaal nog niet zo slecht doen.
Natuurlijk mag je kritiek leveren, zelfs al heb je nooit in gitaar in handen gehad. Alleen waarom hem de grond in stampen terwijl het zo slecht niet is en opbouwende kritiek nutteloos is omdat hij hier helemaal niet post. Dan heeft een dergelijke link toch bar weinig toevoegende waarde in een topic waarvan de meeste poster nou niet zulke elite spelers zijn.quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:08 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, je zult van mij geen samples vinden op Youtube...
Het verbaast me al dat mijn relatie bestand is tegen mijn gitaarspel...![]()
Dat je zelf iets niet kunt, is toch geen reden om geen kritiek te mogen uiten?
Ik geloof toch niet dat ik em aan het afkraken was, of vat ik nu je opmerking te persoonlijk op?quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:24 schreef Djaser het volgende:
txt
Iets te persoonlijk jaquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:29 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik geloof toch niet dat ik em aan het afkraken was, of vat ik nu je opmerking te persoonlijk op?
Ik vond het gewoon wat warrig en niet al te best...
My bad...quote:
Geen idee, het is custom gitaar, gebouwd door Haar guitars. Ik heb het plaatje van die website geplukt die TeleLuvr plaatste. Misschien is ie inderdaad wel op de Rory Gallagher Strat gebaseerd.quote:
Van de Fender website:quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:41 schreef Hammet het volgende:
[..]
Geen idee, het is custom gitaar, gebouwd door Haar guitars. Ik heb het plaatje van die website geplukt die TeleLuvr plaatste. Misschien is ie inderdaad wel op de Rory Gallagher Strat gebaseerd.
Klinkt best goed voor zover ik dat kan beoordelen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:38 schreef Hammet het volgende:
Ik heb, hoe origineel, ook het intro van Little Wing maar eens opgenomen
Hier dus.
Nu ik zo eens terugluister, hoor ik dat de basnoten niet doorklinken, jammer
Zow dat kan hij echt stukken beter ... zeker een kudtdag of misschien teveel gezopen etc..quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:08 schreef DuranK het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=1478526902861436792&q=jimmy+page&pl=true
En daarom moeten goeie gitaristen jong sterven omdat je ze zo alleen maar als goed kunt herinneren![]()
begonnen met het slopen voor de sier of het verzamelen van plekken door het spelen?quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:44 schreef BUG80 het volgende:
Volgens mij is Hendrix ooit begonnen met het relicen trouwens
Rory Gallagher Tribute Stratocaster®quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:46 schreef Funkdude het volgende:
[..]
Van de Fender website:
Rory Gallagher Tribute Stratocaster®
Klopt dus![]()
[..]
Klinkt best goed voor zover ik dat kan beoordelen.Hoe heb je dat opgenomen?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |