Ik heb precies dezelfde kleurquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:27 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Afgezien van de hardtail zit er toch wel eentje tussen?
Of geef anders een kleine ruime 1000 euro uit en laat er een bouwen door Haar (www.haarguitars.nl).
Custom shop specs voor een goede prijs!
[afbeelding]
Ik ook op mijn USA strat, maar ja, dat is geen echte (Haar)!quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:33 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ik heb precies dezelfde kleur![]()
Alleen een Squier London City en geen echte![]()
Wat voor 'merk' heb ie dan?quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:34 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik ook op mijn USA strat, maar ja, dat is geen echte (Haar)!
Fender...quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:37 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Wat voor 'merk' heb ie dan?
Ben trouwens best te vreden met het geluid. Beter dan een chinese Squier
ik denk dat ik gewoon niet zo moet zeiken, ik ga gewoon eens kijken wat er allemaal 2e hands te vinden is en waar ik iets mee kanquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:27 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Of geef anders een kleine ruime 1000 euro uit en laat er een bouwen door Haar (www.haarguitars.nl).
[afbeelding]
Dat is wel luxe!quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:34 schreef Even het volgende:
Ik ook, heb wel in de winkel even snel een keer op gespeeld. De overdrive klonk goed en het jazz model (van het nummer reptile) klonk heeeel lekker![]()
Ben benieuwd, ik krijg em morgen en als ie me niet bevalt mag ik em terug sturen![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:27 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het geluid is slecht, het gitaarspel is beter dan wat ik meestal hier tegen kom.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:32 schreef TeleluvR het volgende:
Het is toch slecht, of ligt dat aan mij?
alleen niet echt ritme gevoel.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:52 schreef Hammet het volgende:
[..]
Het geluid is slecht, het gitaarspel is beter dan wat ik meestal hier tegen kom.
Om te janken, zo slecht. Nog nooit zo slecht een cover van Hendrix horen spelenquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:32 schreef TeleluvR het volgende:
Het is toch slecht, of ligt dat aan mij?
Niet zo zeiken, het valt nog best mee. Er zijn best veel slechtere filmpjes te vinden.quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:31 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Om te janken, zo slecht. Nog nooit zo slecht een cover van Hendrix horen spelen
Bedankt!, Dan ga ik maar is zoeken naar een 2dehands setupquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:58 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Die extra effecten van de XTlive zijn leuk, maar vaak te bizar om te gebruiken. Dus daarvoor hoef je het zeker niet te doen. Ik heb de XTlive, en een nadeel is inderdaad het kleine display, en daarnaast is het voor thuisgebruik wel een beetje een lomp ding. Als je een beetje wil opnemen en tweaken is het wel handig als je het ding op je bureau kan leggen, en dat gaat met die rooie boon makkelijker dan met de XTLive. Aan de andere kant, echt hardcore tweaken doe je meestal toch via de PC, omdat je dan in één oogopslag alle parameters hebt, die je ook nog eens met de muis kan bedienen. Wat dat betreft maakt het niks uit, XT of XTLive.
Overigens heb ik de mijne gisteren weer eens aan de pc gehangen, en er bleek nieuwe firmware uitgebracht te zijn, met zes nieuwe amp-models en wat effecten. Daardoor zit er nu ook een Whammy opEn allemaal voor niks! Respect voor Line 6.
![]()
Enfin, als ik nu weer zou moeten kiezen, zou ik voor een los floorboard en Pod gaan, dan kun je die plank thuis gewoon in de hoek zetten, en pas weer in de oefenruimte of op het podium gebruiken.
Dat is een Rory Gallagher relic toch?quote:
Opnemen...quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:54 schreef VaderJacob het volgende:
Kan iemand mij mischien vertellen hoe ik hier samples kan posten??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |