Die is wel lelijkquote:
heb je zelf geen foto's gemaakt?quote:Op zondag 4 juni 2006 12:55 schreef Smeich het volgende:
En fokking hell, gister heb ik Miss WK ontmoet via mijn broer! Tis echt niet te geloven...
http://www.wkvoetbalduitsland.nl/subpages/nieuws/200/0210.html
Jullie zullen haar wel vaak gaan zien in de media, nog geen foto's trouwens maar die komen vanzelf
Ziet er uit als een golddigger.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:07 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Winona (vriendin van Nigel de Jong)
Goede smaak die Nigelquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:07 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Lijkt wel op die golddigger die met van persie naar bed wilde.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:07 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Met die heerlijk lange benenquote:Op zondag 11 juni 2006 10:18 schreef ASSpirine het volgende:
Adriana Sklenarikova samen met ex-Frans international Christian Karembeu
[afbeelding]
Goh, en toevallig zijn de meeste van hen multimiljonairsquote:Op zondag 11 juni 2006 11:16 schreef stame het volgende:
Wat een prachtig topic...![]()
Wat hebben de meeste voetballers toch mooie vrouwen
15 juni om 21:00quote:
quote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:59 schreef Smeich het volgende:
Iemand die mooie meid in/opde Veronica magazine gezien? Zij is zoooooo mooi! Woont denk ik bij mij in de buurt trouwens, paar x bij in de bus gezeten
Uiterlijk is ook niet alles hè...misschien is het wel een kattige bitch van hier tot Lissabonquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:20 schreef Showtime het volgende:
Ik snap niet dat Figo altijd zo chagerijnig kijkt terwijl hij zo een lekkere chick thuis op zich heeft wachten.
[afbeelding]
[afbeelding]
waar haal je die info dan weer vandaanquote:Op zondag 11 juni 2006 18:30 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
om een B cupje nou een aardige bos hout te noemen, ook niet veel gewend zeker?
Inderdaad zeg, wat een lelijke wijven.quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:08 schreef Martijn_fijn het volgende:
Beauty and the Beast
Tony Adams en Caprice
[afbeelding][afbeelding]
Ronaldo en Milene Rodrigues
[afbeelding][afbeelding]
Francesco Totti's en Maria Mazza
[afbeelding][afbeelding]
Magnus Hedman en Magdalena Graaf
[afbeelding][afbeelding]
Predrag Mijatovic en Karen Mulder
[afbeelding][afbeelding]
Hmm mischien kan ik beter die minder smaakvolle voetbal-koppen weg editen..![]()
Kijk daar kunnen we wat meequote:Op zondag 11 juni 2006 19:56 schreef WEST het volgende:
op veronica trouwens altijd in de rust een 'voetbalwedstrijd' met dames in lingerie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |