GATVAHDAMMAH!!!!!!!quote:Op maandag 12 juni 2006 21:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Echt je staat soms te kijken van wat mensen bij elkaar kieperen
Nee man, dat wissel ik af, dan weer brinta dan weer yoghurt met cruesli.quote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:45 schreef veldmuis het volgende:
Help ff mee:
BRINTA
Buitengewoon
Ranzige
Intense
Nasty
Traumatiserende
Apenkots
Yoghurt met cruesli heerscht.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:42 schreef Daiha het volgende:
[..]
Nee man, dat wissel ik af, dan weer brinta dan weer yoghurt met cruesli.
Beetje vergelijkbaar maar erg lekker.
En Brinta ook.quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:08 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Yoghurt melk met cruesli heerscht.![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:26 schreef Stali het volgende:
De vergeten Brinta met bruine suiker... ik zou het echt nu in huis willen halen..
Omdat brinta gewoon iedereen aanspreekt.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:33 schreef AffenStrudel het volgende:
Waarom loopt dit topic zolang terwijl mijn "kuiken in aarsh" topic nu al doodbloed?
Ojaquote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:43 schreef HiZ het volgende:
Omdat brinta gewoon iedereen aanspreekt.
En natuurlijk omdat jij een huilie bent.
Ja maar niet als je er cruesli door heen flikkert, dan lijkt ,t eerder kots met boenkies.quote:
Zoetstof??quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:25 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend alweer brinta met zoetstof gegeten
Ga een boom knuffelen ofzo met je whey shakes.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:33 schreef Panzer het volgende:
Brinta tijdens mijn bulk periode en in mijn whey shakes is anders verdomd lekker.
Er moet eerst een goede associatie gemaakt worden eer ik mij toch enigzins een beetje bedreigd wil gaan voelen. Kom op, dit moet wel beter kunnen...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:49 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Ga een boom knuffelen ofzo met je whey shakes.
Hippie.
![]()
Wat is een whey shake volgens jou dan, mr Einstein?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:49 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Ga een boom knuffelen ofzo met je whey shakes.
Hippie.
![]()
Honger?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:10 schreef Panzer het volgende:
[..]
Er moet eerst een goede associatie gemaakt worden eer ik mij toch enigzins een beetje bedreigd wil gaan voelen. Kom op, dit moet wel beter kunnen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |