Precies, Servie liet zich slachten.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:02 schreef zjroentje het volgende:
Houden we wel een beetje de tegenstand in het achterhoofd ....

quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:07 schreef dvdfreak het volgende:
Hier na moeten ze tegen de 1ste/2de van poule D en dat is Portugal of Mexico Ik hoop tegen Portugal ,wil nl C.Ronaldho weer zien huilen![]()

Doet niets af aan de kracht van Argentinië hoor. Het samenspel en de tactiek is verbluffend van dit elftal.. als ze dat kunnen uitbouwen (en niet te vroeg hebben gepiekt) worden de meeste landen een eenvoudige prooi.quote:

Ze zijn erg goed, maar ik zie ze niet het toernooi winnen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:10 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Doet niets af aan de kracht van Argentinië hoor. Het samenspel en de tactiek is verbluffend van dit elftal.. als ze dat kunnen uitbouwen (en niet te vroeg hebben gepiekt) worden de meeste landen een eenvoudige prooi.

Dat deed Nederland op de EK van 2000 ook natuurlijk, de Joegoslaven staan er bekend om. En tegen tien ongemotiveerde mannen er drie bijprikken, daargelaten het surplus aan technische kwaliteiten, geen kunst.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:10 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Doet niets af aan de kracht van Argentinië hoor. Het samenspel en de tactiek is verbluffend van dit elftal.. als ze dat kunnen uitbouwen (en niet te vroeg hebben gepiekt) worden de meeste landen een eenvoudige prooi.

Ik welquote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:12 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ze zijn erg goed, maar ik zie ze niet het toernooi winnen.

Toen had Nederland ook het EK moeten winnenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:09 schreef popolon het volgende:
Voorbarig allemaal.
Nederland won een paar jaar geleden op het EK ook dik van Servie, 6-1. Ook geen kampioen geworden.
't Zegt weinig tegen zo'n zwak team.

Ja als we zo beginnen hadden 'we' ook al twee WK's moeten winnen, eigenlijk drie (WK'90) maar die vlieger gaat niet op.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:18 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Toen had Nederland ook het EK moeten winnen

quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:26 schreef furanku het volgende:
Net thuis van het werk, zometeen BBQ met voetbalelftal en nederlands elftal kijken, maar ik doe mijn argentinie trainingsjasje aan![]()
[afbeelding]

Wat is er nou weer mis met Maradona (één n) op de tribune?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:23 schreef scanman01 het volgende:
Argentinie voetbalt heel leuk, maar kunnen ze AUB die Maradonna het stadion uitschoppen?
Wat een irritant mannetje is dat zeg

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |