Precies, Servie liet zich slachten.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:02 schreef zjroentje het volgende:
Houden we wel een beetje de tegenstand in het achterhoofd ....
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:07 schreef dvdfreak het volgende:
Hier na moeten ze tegen de 1ste/2de van poule D en dat is Portugal of Mexico Ik hoop tegen Portugal ,wil nl C.Ronaldho weer zien huilen![]()
Doet niets af aan de kracht van Argentinië hoor. Het samenspel en de tactiek is verbluffend van dit elftal.. als ze dat kunnen uitbouwen (en niet te vroeg hebben gepiekt) worden de meeste landen een eenvoudige prooi.quote:
Ze zijn erg goed, maar ik zie ze niet het toernooi winnen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:10 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Doet niets af aan de kracht van Argentinië hoor. Het samenspel en de tactiek is verbluffend van dit elftal.. als ze dat kunnen uitbouwen (en niet te vroeg hebben gepiekt) worden de meeste landen een eenvoudige prooi.
Dat deed Nederland op de EK van 2000 ook natuurlijk, de Joegoslaven staan er bekend om. En tegen tien ongemotiveerde mannen er drie bijprikken, daargelaten het surplus aan technische kwaliteiten, geen kunst.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:10 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Doet niets af aan de kracht van Argentinië hoor. Het samenspel en de tactiek is verbluffend van dit elftal.. als ze dat kunnen uitbouwen (en niet te vroeg hebben gepiekt) worden de meeste landen een eenvoudige prooi.
Ik welquote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:12 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ze zijn erg goed, maar ik zie ze niet het toernooi winnen.
Toen had Nederland ook het EK moeten winnenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:09 schreef popolon het volgende:
Voorbarig allemaal.
Nederland won een paar jaar geleden op het EK ook dik van Servie, 6-1. Ook geen kampioen geworden.
't Zegt weinig tegen zo'n zwak team.
Ja als we zo beginnen hadden 'we' ook al twee WK's moeten winnen, eigenlijk drie (WK'90) maar die vlieger gaat niet op.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:18 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Toen had Nederland ook het EK moeten winnen
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:26 schreef furanku het volgende:
Net thuis van het werk, zometeen BBQ met voetbalelftal en nederlands elftal kijken, maar ik doe mijn argentinie trainingsjasje aan![]()
[afbeelding]
Wat is er nou weer mis met Maradona (één n) op de tribune?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:23 schreef scanman01 het volgende:
Argentinie voetbalt heel leuk, maar kunnen ze AUB die Maradonna het stadion uitschoppen?
Wat een irritant mannetje is dat zeg
Alles is beter dan die Maradonna. Zwaar ittitant ventje vind ik het.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:25 schreef Radegast het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met Maradona (één n) op de tribune?
Zie je liever een bobo?
want?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alles is beter dan die Maradonna. Zwaar ittitant ventje vind ik het.
En Pele en Cruijf dan, allemaal klootzakkenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alles is beter dan die Maradonna. Zwaar ittitant ventje vind ik het.
Dat bedoel ik ja. Hij komt enigszins gestoord overquote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:49 schreef popolon het volgende:
Dat Diego gewoon tussen het publiek zit vind ik dan wel weer leuk.
Al lijkt het wel alsof nog steeds aan de coke zit.
Die zitten gelukkig niet zo gestoord te doen tussen het publiekquote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:41 schreef Blazkowich het volgende:
[..]
En Pele en Cruijf dan, allemaal klootzakken![]()
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:23 schreef scanman01 het volgende:
Argentinie voetbalt heel leuk, maar kunnen ze AUB die Maradonna het stadion uitschoppen?
Je vergeet eventjes dat de argentijnen al twee WKs op zak hebben. Dat is blijkbaar wél een land dat zich kan focussen op wat belangrijk isquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:21 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja als we zo beginnen hadden 'we' ook al twee WK's moeten winnen, eigenlijk drie (WK'90) maar die vlieger gaat niet op.
En wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja. Hij komt enigszins gestoord over
Tja... dat is dan jouw mening. De mijne is anders.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:07 schreef Cart_man het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee?
Liever 1000 Maradonna's op de tribunes dan 1000 suffe Pele's.
Ik kreeg er ook een beetje jeuk van.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:23 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:42 schreef Hathor het volgende:
[afbeelding]
De ware mentaliteit van de Argentijn...ook heden ten dage nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |