Heb hem nooit zien spelen maar aantal jaren een verhaal over gelezen wat veel indruk maakte. Ze zochten hem op terwijl hij op straat rondzwierf als zwerver. Tragedisch verhaal van zo'n grote voetballer.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:27 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
Rene Houseman. Door Cruijff gekoznen in zijn WK-elftal 74. Speelde nog 20 minuten in de finale van 78 tegen Nederland. Was toen al alcoholist. Cultheld en na Maradona de beste Argentijn ooit.
Oh nee: we hebben een Brazilië-fan in dit topic.quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:04 schreef Frutsel het volgende:
Argentinië...
eerste ronde exit hoop ik van harte..
Als je het niet erg vindt: Braziliequote:Op woensdag 3 mei 2006 13:44 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Oh nee: we hebben een Brazilië-fan in dit topic.
Scheer je weg!
Engeland en Argentinië in één zin:quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:54 schreef DIGGER het volgende:
Als Italie of Engeland hem niet wint, kan ik met Argentinie als wereldkampioen altijd leven, heeft altijd m'n sympathie als voetbalnatie. Maar eerst mogen ze Nederland naar huis sturen.
quote:
Javy gaat bankenquote:Op maandag 1 mei 2006 22:40 schreef Beschouw het volgende:
We lachen nu al als Zanetti de beker aangereikt krijgt.
[afbeelding]
Ja, ik hou geen dagboek bij of zo.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wanneer spuugden ze voor het laatst of gaven ze een elleboog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |