Ik heb me inderdaad vergist, Mexico was fantastischquote:Op zondag 25 juni 2006 13:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laat die het nou net als eerste Argentinie enorm moeilijk hebben gemaakt
Ik zelf ook hoor. Mexico leek een makkelijke tegenstander, maar was gisteren alles behalve dat.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:06 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik heb me inderdaad vergist, Mexico was fantastisch![]()
Alle hoop op de Duitsers...quote:Op maandag 26 juni 2006 12:04 schreef TIM-846 het volgende:
Alle hoop nu op argentinie!!!
quote:Op zondag 25 juni 2006 13:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zelf ook hoor. Mexico leek een makkelijke tegenstander, maar was gisteren alles behalve dat.
Laten we dan hopen dat Portugal de makkelijke tegenstander wordt
Op zich was Portugal volgens mij zwakker dan wat ik van Mexico heb gezien tegen Argentinie. Helaas was NL niet bij machte om daar van te profiteren. Wat veelzeggend kan worden genoemd.quote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:24 schreef tong80 het volgende:
Die coach gaat uit een helokopter gegooid worden. Er was niks aan de hand tot dat ie 3 keer ging wisselen. Ok de doelman was geblesseerd maar om in de 60ste minuut al je twee aanvallers eruit te halen voor middelmatige spelers was waanzin. Ik denk dat daar inj Argentinië de meeste aandacht aan besteed gaat worden. Messi op de bank laten en Cruz erin zetten. Dan schrijf je je eigen doodvonnis.
Vrij aardig? Heeft geen bal geraakt.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:29 schreef Erasmusch het volgende:
Crespo was kut en Cruz deed het vrij aardig. Wel fijn dat we nu dat gejank om Messi niet meer hoeven te horen.
Hij is zelfs zonder bal niet in beeld geweest.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:49 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Vrij aardig? Heeft geen bal geraakt.
Wel feestende Duitsers.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:46 schreef twi het volgende:
Hij is naar huis! Geen masturberende Piet de Visser meer met z'n "WAAROM GEEN MESSI MET Z'N FLITSENDE ACTIE". Geen Maradona meer die kwijlend op de tribune zit. Geen Evert ten Napel meer die elke minuut aan het kijken is of Messi warm loopt.
Het is voorbij. Messi is niet meer op het WK. Nu Ronaldinho nog.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |