Die Duitsers worden teveel omhoog geschreven, ik denk dat je nog altijd liever tegen Duitsland speelt dan tegen Engeland, die acht ik veel sterker.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het grootste voordeel is natuurlijk dat de verliezer vanavond in de kwart finale NIET tegen Duitsland hoeft, maar hoogstwaarschijnlijk tegen Engeland. Als je eerste eindigt in poule C kom je de Duitsers tegen.... en ik denk dat zowel Nederland als Argentinie daar niet op zit te wachten.

De Duitsers lopen nu met hun hoofd in de wolken na die drie gewonnen wedstrijden en denken dat ze de hele wereld aankunnen. Dan ga je vanzelf ook beter spelen (die Duitsers in ieder geval wel). Ik zie ze nu ook als favoriet. Ook omdat ze het thuisvoordeel hebben.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Die Duitsers worden teveel omhoog geschreven, ik denk dat je nog altijd liever tegen Duitsland speelt dan tegen Engeland, die acht ik veel sterker.

Dat zou ZO mooi zijn.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:57 schreef scanman01 het volgende:
Een ander groot voordeel als NL tweed wordt in de poule, is dus dat er in de kwartfinale sowieso een favoriet uitvliegt. Dan moet Argentinie dus tegen Duitsland en ben je dus één van de twee kwijt.

Maar ze winnen nietquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Nou dan hebben ze een andere wedstrijd gezien dan ik, want Argentinie had toch weinig problemen met Nederland.

Zo kan ik het ook andersom uitleggenquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Nou dan hebben ze een andere wedstrijd gezien dan ik, want Argentinie had toch weinig problemen met Nederland.

Het is dus gebeurd... en dat gaat wat mij betreft DE wedstrijd van dit WK wordenquote:

De verdediging van het Nederlands elftal stond inderdaad goed. Al vraag ik me af op hoeveel procent de Argentijnen gespeeld hebben.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:20 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Zo kan ik het ook andersom uitleggenHoeveel 100% kansen heeft Argentinie eigenlijk gehad
![]()

Het Nederlands elftal speelde ook niet voluit, maar beide teams probeerden er toch wel wat van te maken hoor. Echter geen van beide teams overklaste de ander, mijns inziens.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:24 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
De verdediging van het Nederlands elftal stond inderdaad goed. Al vraag ik me af op hoeveel procent de Argentijnen gespeeld hebben.

Ach, nu heb je weer een dag langer rust en hoef je minder ver te reizen. En mexico en portugal verschillen momenteel niet zo heel veel qua niveau van wat ik tot nu toe gezien hebquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat vind ik dan heel dom dat ze niet voluit gingen. Aan Portugal hebben ze een grotere kluif dan aan Mexico. Tegen Mexico zijn ze zo goed als zeker door (die vallen mij enorm tegen), tegen Portugal is het voor mij 50/50.

quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Tegen Mexico zijn ze zo goed als zeker door (die vallen mij enorm tegen)

Dat was mijn irritatie ook al, ze waren hoe dan ook wel op de tweede plaats in de poule geëindigd.. Maarja, nu treffen we in ieder geval Duitsland niet in de 1/4 (als we die al halen)quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat vind ik dan heel dom dat ze niet voluit gingen. Aan Portugal hebben ze een grotere kluif dan aan Mexico. Tegen Mexico zijn ze zo goed als zeker door (die vallen mij enorm tegen), tegen Portugal is het voor mij 50/50.

Zeg dat niet al te snel. Ik hoor het mijn opa in '90 nog zeggen. Ach, die moffen zijn bang voor ons.quote:

Laat die het nou net als eerste Argentinie enorm moeilijk hebben gemaaktquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat vind ik dan heel dom dat ze niet voluit gingen. Aan Portugal hebben ze een grotere kluif dan aan Mexico. Tegen Mexico zijn ze zo goed als zeker door (die vallen mij enorm tegen)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |