quote:Lay-out is niet echt vernieuwend... dit is weer zo n site.. Niet verkeerd oppakken je weet wat ik bedoel. Ook stel ik twijfels bij het kleur gebruik ik vind het geen mooie combinatie s. De links mogen ook groter en beter verdeeld over het volledige vlak.
Op woensdag 15 mei 2002 08:54 schreef Hakkert het volgende:
Wat vinden jullie van deze lay-out??www.webmasteronline.nl/index6.html
Dit is mijn mening, jij beslist of je er iets mee doet.
[Dit bericht is gewijzigd door Paperclipjes op 15-05-2002 09:14]
quote:ik ben het met paperklipje eens het is "weer zoon site" (standaard) je ziet het overal links het menu boven in een header etc etc
het ziet er leuk uit hoor vat dit niet verkeert op.
Maar zet bijvoorbeeld het menu boven in ofzoow ziet ie er al wat minder standaard uit. ik zou zeggen speel wat met layout denk raar bijna alles kan als je er maar voor gaat zitten en even de tijd neemt.
quote:hihihi hier ben ik al een tijd druk meegeweest... Mijn creatieve geest is niet zo groot.
Op woensdag 15 mei 2002 10:46 schreef 22339 het volgende:[..]
ik ben het met paperklipje eens het is "weer zoon site" (standaard) je ziet het overal links het menu boven in een header etc etc
het ziet er leuk uit hoor vat dit niet verkeert op.
Maar zet bijvoorbeeld het menu boven in ofzoow ziet ie er al wat minder standaard uit. ik zou zeggen speel wat met layout denk raar bijna alles kan als je er maar voor gaat zitten en even de tijd neemt.
quote:Als ik deze site bekijk in een "niet-schermvullend" venster dan kan ik de text niet helemaal lezen em ik kan ook niet scrollen dat vind ik altijd loei irritant.
quote:Hmm ik denk dat je aan een nieuwe monitor toe bent.. het zier er op mijn 21" IIYAMA Vision Master Pro 502 goed uit op mijn werk zie ik ook dezelfde kleuren..
Op woensdag 15 mei 2002 00:23 schreef -roys- het volgende:[..]
tekst te donker voor de rest op het eerte gezicht wel netjes
quote:Ehh, beetje weinig??
Op woensdag 15 mei 2002 12:04 schreef Paperclipjes het volgende:
Wilt iemand www.wannahave-it.nl bekijken? Bedankt!
Heb een klein begin gemaakt voor een site: http://members.chello.nl/janske/metropole/
quote:Die ziet er erg stoer uit. Alleen denk ik dat je een orkest tekort doet door alleen een viool te laten zien.
Op woensdag 15 mei 2002 22:27 schreef CrashOne het volgende:[..]
Ehh, beetje weinig??
Heb een klein begin gemaakt voor een site: http://members.chello.nl/janske/metropole/
quote:Sorry maar die hoort meer thuis in een photosjop topic.
Op woensdag 15 mei 2002 12:04 schreef Paperclipjes het volgende:
Wilt iemand www.wannahave-it.nl bekijken? Bedankt!
(overigens is het mij volstrekt onduidelijk waar deze site over zou moeten gaan. Is het geheel moeilijk leesbaar en druk).
quote:Om eerlijk te zijn. Geen site die webmasters trekt.
Maar ja. smaken verschillen-schepen vergaan.
Ik denk ook niet dat de site qua inhoud veel toe te voegen heeft op de bestaande pagina's. Maar ik zou zeggen verras me met wat inhoud!
PS Zou iemand www.jvwhulst.tk nog eens willen bekijken?! (zie eerdere post)
Je kan je aanmelden of inloggen met
inlognaam: fok
wachtwoord: fok
thanx
Ook is het lettertype wat klein.
quote:ziet er leuk uit hoor!
Op donderdag 16 mei 2002 11:33 schreef Paperclipjes het volgende:
Wilt iemand zijn of haar mening geven over
www.vanwanrooij.nl ?
quote:Er is zoveel Flash op plaatsen waar net zo goed een mouseover gebruikt kan worden. Ikzelf vind overmatig Flashgebruik een beetje storend (ik ben achterhaald idealistisch).
Op donderdag 16 mei 2002 11:33 schreef Paperclipjes het volgende:
Wilt iemand zijn of haar mening geven over
www.vanwanrooij.nl ?
quote:Niet alleen kinderen, ook vrijwilligers en stichtingsleden.
Op donderdag 16 mei 2002 11:31 schreef Paperclipjes het volgende:
Leuke site alleen ik vind de kleuren te saai, de doelgroep zijn tenslotte toch kinderen?Ook is het lettertype wat klein.
mijne is http://www.ixney.net . nog niet helemaal af, maar al wel in gebruik
quote:goed..hoor
Op zaterdag 18 mei 2002 13:26 schreef Nevermind het volgende:
alweer?mijne is http://www.ixney.net . nog niet helemaal af, maar al wel in gebruik
Samen met nog iemand anders gescript en layout gemaakt (wel alleen gedaan)... maar het forum wordt totaal niet bezocht....behalve door de admins in het admingedeelte
boohoo
quote:zonde... t'is een hele mooie site
Op zaterdag 18 mei 2002 16:02 schreef _VoiD_ het volgende:
http://www.game-trix.comSamen met nog iemand anders gescript en layout gemaakt (wel alleen gedaan)... maar het forum wordt totaal niet bezocht....behalve door de admins in het admingedeelte
boohoo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |