quote:Waarom wordt mijn site nou weer overgeslagen??
Op woensdag 16 januari 2002 13:06 schreef schwa78 het volgende:
Dan heb ik zelf nog het verzoek of iemand mijn pagina wil checken. Hij is vanaf de grond af aan opnieuw opgebouwd.ps> veren in mijn reet vind ik lekker, maar ik heb meer aan kritiek...
quote:Design is gewoon goed (beetje kaal misschien).
Op donderdag 17 januari 2002 17:33 schreef schwa78 het volgende:[..]
Waarom wordt mijn site nou weer overgeslagen??
Ik heb 5 andere sites gereviewed. Kleine moeite om het terug te doen toch
Jammer dat het zo'n 13 in een dozijn "hot-or-not" site is.
Deze pagina heb ik ontworpen om een beetje met ASP te spelen. Het is een site voor een Kinder vakantie week.
Stichtingsleden kunnen inloggen en daar vervolgens middels een adressenboek mailtjes sturen, etc.
Heb nu offline een nieuwe versie bijna klaar. Daarin zit een virtual office en een Content Management Systeem. Gebruikers zitten daar in groepen. Die groepen worden gemaakt aan de hand van commissies waar ze inzitten. Zo kunnen ze online vergaderen, notulen en documenten plaatsen/bewerken/bekijken. Berichten naar elkaar sturen. Etc. Iedere commissie kan instellen dat ze een eigen stukje op de website krijgen, die ze dan via de groep aan kunnen passen (Content Management op gebruikers niveau dus).
Maar goed, dat komt...
Dan heb ik ook alles zelf gemaakt (in plaats van her en der allerlei sources te 'lenen').
quote:dan kan je het krijgen ook.
Op donderdag 17 januari 2002 17:33 schreef schwa78 het volgende:[..]
Waarom wordt mijn site nou weer overgeslagen??
Ik heb 5 andere sites gereviewed. Kleine moeite om het terug te doen toch
Compleet overbodige site, nummer 2345345345 in de ellenlange lijst met 'hot-or-not' klonen.
Ik krijg foto's veel te vaak twee keer te zien
het design is wel OK
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 10:21 schreef Chandler het volgende:
Op naar het 2e deel
quote:De navigatie aan de linkerkant (die houten bordjes) is nogal moeilijk te lezen
Op vrijdag 18 januari 2002 17:21 schreef sop het volgende:
www.jvwhulst.nlDeze pagina heb ik ontworpen om een beetje met ASP te spelen. Het is een site voor een Kinder vakantie week.
Stichtingsleden kunnen inloggen en daar vervolgens middels een adressenboek mailtjes sturen, etc.Heb nu offline een nieuwe versie bijna klaar. Daarin zit een virtual office en een Content Management Systeem. Gebruikers zitten daar in groepen. Die groepen worden gemaakt aan de hand van commissies waar ze inzitten. Zo kunnen ze online vergaderen, notulen en documenten plaatsen/bewerken/bekijken. Berichten naar elkaar sturen. Etc. Iedere commissie kan instellen dat ze een eigen stukje op de website krijgen, die ze dan via de groep aan kunnen passen (Content Management op gebruikers niveau dus).
Maar goed, dat komt...
Dan heb ik ook alles zelf gemaakt (in plaats van her en der allerlei sources te 'lenen').
quote:1: Irri javascript maximaliseer dingetje
Op vrijdag 18 januari 2002 22:15 schreef zedonite het volgende:
http://www.nokiaworld.nlWat vinden jullie ervan?
1 + 2 = bagger
quote:1: Deze springt ook uit een frame, bijvoorbeeld wanneer je 'm uit Hotmail opent... En ik vind maximaliseren wel fijn, doe ik altijd...
Op zaterdag 19 januari 2002 12:31 schreef CraZaay het volgende:[..]
1: Irri javascript maximaliseer dingetje
2: Pop-up1 + 2 = bagger
quote:Ik ook meestal, maar dan wel wanneer -ik- dat wil. Daarnaast maximaliseert de pagina niet echt, maar wordt 'ie zo groot mogelijk.
Op zaterdag 19 januari 2002 20:26 schreef zedonite het volgende:[..]
1: Deze springt ook uit een frame, bijvoorbeeld wanneer je 'm uit Hotmail opent... En ik vind maximaliseren wel fijn, doe ik altijd...
quote:Jammer alleen dat onze woordenboeken niet op Windows geënt zijn
Op zondag 20 januari 2002 17:12 schreef haaahaha het volgende:
maxi·ma·li·se·ren (ov.ww.)1 zo groot mogelijk maken, tot een maximum voeren => maximeren
In Windows is er een onderscheid tussen een scherm op maximale grootte en een gemaximaliseerd scherm
quote:ik ga jou toch ook niet vertellen hoe je je bank in je kamer neer moet zetten?
Op zondag 20 januari 2002 17:29 schreef CraZaay het volgende:[..]
Jammer alleen dat onze woordenboeken niet op Windows geënt zijn
In Windows is er een onderscheid tussen een scherm op maximale grootte en een gemaximaliseerd scherm
Jullie commentaar is zeer welkom!
quote:Maar als er om mijn mening wordt gevraagd hoe ik de inrichting vindt, dan vertel ik wel mijn mening.
Op donderdag 24 januari 2002 22:52 schreef haaahaha het volgende:[..]
ik ga jou toch ook niet vertellen hoe je je bank in je kamer neer moet zetten?
je bent te gast op een site, staat de inrichting je niet aan, ga je toch weg?
quote:Lees de topic titel eens sukkel.
Op donderdag 24 januari 2002 22:52 schreef haaahaha het volgende:[..]
ik ga jou toch ook niet vertellen hoe je je bank in je kamer neer moet zetten?
je bent te gast op een site, staat de inrichting je niet aan, ga je toch weg?
SITE CHECKS... dan vraag je dus of mensen je site willen checken op dit soort dingen.
quote:hmhm je hebt helemaal gelijk
Op zaterdag 19 januari 2002 12:31 schreef CraZaay het volgende:[..]
1: Irri javascript maximaliseer dingetje
2: Pop-up1 + 2 = bagger
Alles werkt behalve de search (werkt wel mja half ) (tis maar een kleine site) en heb comments ed nodig het is niet snel kabel 16kb up... enuh de plaatjes kunnen getumbnaild zijn of niet ... Als je ideetjes, suggesties of whatever te melden heb kom maar op (like adds voor de site zoals: votes, ratings, fora's per gallery etc etc etc)
Server blijft ut tot 17.00 uur
quote:
Op vrijdag 01 maart 2002 16:42 schreef Chandler het volgende:
SiteAlles werkt behalve de search (werkt wel mja half ) (tis maar een kleine site) en heb comments ed nodig het is niet snel kabel 16kb up... enuh de plaatjes kunnen getumbnaild zijn of niet ... Als je ideetjes, suggesties of whatever te melden heb kom maar op (like adds voor de site zoals: votes, ratings, fora's per gallery etc etc etc)
Server blijft ut tot 17.00 uur
quote:en nu nog de comments
Op vrijdag 01 maart 2002 16:43 schreef slakkie het volgende:[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |