abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37446152
Wij werken met Terminal Server onder Windows 2003. Nu heb ik sindskort een tweede beeldscherm waar ik op de ene beeldscherm mail kan bekijken en andere beeldscherm gewoon kan werken.

Maar is dit ook mogelijk dat het onder Terminal Server omgeving kan. Dat ik onder terminal server kan zeggen dat die op alle twee de beeldschermen terminal omgeving moeten laten zien. Nu heft die namelijk maar 1 scherm. En de andere scherm is lokaal. Ik zou dit dus op beide schermen willen hebben en hetzelfde doen wat je wel onder lokaal Windows XP kan.

Met Terminal Server bedoel ik dus dat ik met Extern Bureablad inlog op een server waar Windows 2003 op staat. En daar dan onder werk.
pi_37446922
Dus als ik het goed begrijp wil je het terminal server venster over te schermen verdelen...

Denk niet dat het gaat lukken. Zit ook maar 1 videokaart in je server.
pi_37447414
Dus als ik het goed begrijp wil je het terminal server venster over te schermen verdelen...

Juist

Ook al zal er twee videokaarten erin zitten dan zal het nog niet werken aangezien die dan op die videokaart over gaat waar er niks op zit.

Zat meer te denken over een tweakje om de server voor de gek te houden ofzo. Anyone met zo iets bekend ?
pi_37526053
quote:
Op maandag 1 mei 2006 10:19 schreef Blue Thunder het volgende:
Denk niet dat het gaat lukken. Zit ook maar 1 videokaart in je server.
quote:
Op maandag 1 mei 2006 10:45 schreef Strength-Relax het volgende:
Ook al zal er twee videokaarten erin zitten dan zal het nog niet werken aangezien die dan op die videokaart over gaat waar er niks op zit.
Wat heeft dat er mee te maken? In mijn servers zitten helemaal geen videokaarten... en toch kan ik ze remote benaderen. Rara :-)
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')