eensquote:
Precies dat ja! Snap wel wat mensen ebdoelen, maar vond vooral te zien dattie weer mens is erg mooi. Mooie directeur ook die de scheids uitscheld voor hoerenjongquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vond het niet tegenvallen hoor. Ik vind het wel leuk om te zien dan de man eindelijk zijn verstand gebruikt, en dat het zo goed met hem gaat.
Zat ik ook al aan te denken, hij hangt er wel erg ver overheenquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:19 schreef Erwtensoep het volgende:
Als Maradona binnenkort overlijd is het omdat hij uit de skybox is gedonderd
Ach er staan onder hem enkele duizenden mensen die zo hun eigen leven zouden opofferen om onder Maradona te springen om hem te redden ...quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:31 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken, hij hangt er wel erg ver overheen
Hoe zou jij 'Hijo de Puta' dan vertalen?quote:Op woensdag 3 mei 2006 01:10 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee joh, is gewoon verkeerd vertaald
moet je toch eens wat vaker daar komenquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:32 schreef tong80 het volgende:
Die Arentijnen kennen Lineker niet. Het zijn Net Britten die kennen ook geen spelers buiten hun landsgrenzen
Ik kreeg sterk de indruk dat Diego nog gewoon in zijn nest lag.quote:Op woensdag 3 mei 2006 02:18 schreef twi het volgende:
Ik vond het toch wel wat hoor. Om daar gewoon de grote Gary Lineker te zien komen. Wereldspits bij Barcelona, de Spurs en voor Engeland. Afgewimpeld als een lastig stuk journalist toen Diego er niet was, dat 'ie maar even twee uur later terug diende te komen.
Ik denk dat het ook een beetje het verschil in cultuur is.quote:Op woensdag 3 mei 2006 02:25 schreef twi het volgende:
Lineker zit dan ook niet voor niks bij de BBC. Echt een prachtvent. Geweldig.
Maradona is zo iemand die iedereen vriend noemt, maar op hetzelfde moment zich nauwelijks lijkt te interesseren voor andere mensen dan hemzelf. Misschien maakte dat 'm wel zo'n grote voetballer.
100% eens.quote:Op woensdag 3 mei 2006 02:25 schreef twi het volgende:
Lineker zit dan ook niet voor niks bij de BBC. Echt een prachtvent. Geweldig.
Maradona is zo iemand die iedereen vriend noemt, maar op hetzelfde moment zich nauwelijks lijkt te interesseren voor andere mensen dan hemzelf. Misschien maakte dat 'm wel zo'n grote voetballer.
Ik heb het opgenomen en ga er vanavond eens lekker voor hangen.quote:
Leven verneukt kan ik inkomen, maar zijn status als topvoetballer is gewoonweg gigantisch. Boca speelt op het Amsterdam Toernooi, Diego is erbij en de camera's tonen meer Diego dan voetbal. Als Maradona in Napels loopt, wordt men gek. In Argentinië is het een halfgod. 80% van de wereld beschouwt hem als de beste voetballer aller tijden.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:27 schreef Rhapsody het volgende:
Als er iemand zijn leven zwaar heeft verneukt en zijn status als topvoetballer heeft verpest dan is het Maradona wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |