Moet er echt bij staan hoor. Anders tijdens het rijden op ESC drukken, daar moet hem gewoon in staan.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:09 schreef m_aik_el het volgende:
zie ik nergens iets staan over km/h dadalijk maar ff kijken heb net 2 uur need for speed most wanted gespeeld![]()
![]()
Je weet wat ik bedoel, Start.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:11 schreef m_aik_el het volgende:
ik kan niet op eschet is op de xbox360 he
![]()
Mooie bak man, lekker smoothquote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:39 schreef bas-beest het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe videokaart en nieuwe look voor mijn niet te verbeteren auto
dank... op dat moment was dat een X800Pro, inmiddels is die getweaked naar X800XT PEquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:54 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Mooie bak man, lekker smoothWelke videokaart?
Hoe maak jij trouwens van die mooie plaatjes buiten?![]()
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:33 schreef bas-beest het volgende:
[..]
dank... op dat moment was dat een X800Pro, inmiddels is die getweaked naar X800XT PE
Die plaatjes buiten? Tsja, op 't goeie moment op PrintScreen drukken, spel verlaten en plakken in je favoriete fotobewerkingsprogramma.
Die wagens van jou, krijg je die nadat je NFS:MW helemaal hebt uitgespeeld?
zou ook een cheat kunnen zijn... heb volgens mij ergens wel eens eentje langs zien komen die alle mogelijke opties unlockte...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Kom ik aanzetten met mijn geforce 6200 slow edition
![]()
Yep. Die politie-suv heeft mijn neefje voor elkaar gekregen.
Heb echter geen flauw idee hoe hij het heeft geflikt![]()
Dat ding is volgens mij nieteens unlockable ofzo.
Misschien zitten de auto's alleen in de Back Edition.. (4CD's + 1 DVD)
[afbeelding]
Wat een vette bak! Die Camaro SSquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:44 schreef Opa_vertelt het volgende:
Niet-zo-nieuwe videokaart, maar blijkt het nog best goed te doen met NFS:MW![]()
Chevrolet Camaro SS
Cherry Red van kleur met alleen de ramen een beetje getint:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Perfect om donuts mee te draaien
[afbeelding]
Porsche 911 GT2
Wit van kleur (zoals het imho hoort), grijze matte velgen :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heerlijke bak om (virtueel) mee te rijden![]()
[afbeelding]
BMW M3 GTR
Carbon met daar overheen kameleon-lak:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Best een mooi kleurtje als er zonlicht op valt![]()
[afbeelding]
Pimpdaddy fake Police-SUV
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Opa to teh rescue!!1! [afbeelding]
[afbeelding]
Dat vermoeden had ik dus ook al, vooral omdat er nergens over een politie-suv wordt gesproken.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:02 schreef bas-beest het volgende:
[..]
zou ook een cheat kunnen zijn... heb volgens mij ergens wel eens eentje langs zien komen die alle mogelijke opties unlockte...
quote:Enne vrij naar jouw signature:
Echte mannen rijden geen winkelwagentjes (Dodge-reclame op de grond geverfd in de buurt van een supermarkt)
Volgens mij heeft mijn neefje een cheat gebruikt ofzo, ik zoek het even uit.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 10:19 schreef X-fi het volgende:
Maare, die politie SUV-auto. Waar kan ik die winnen/selecteren??
die laatstequote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:52 schreef Opa_vertelt het volgende:
Die politie-SUV was dus wel een cheat, weet echter niet welke![]()
Ontopic:
Porsche Cayman S:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kom ik met veel pijn en moeite over dat muurtje heen, rij ik de banden kapot over die strip..![]()
[afbeelding]
quote:Create player profiles (with standard cars, bonus cars, fun cars such as trucks and taxis, and cop cars)
dat klopt idd. maar vage shit is dat het aanklikken van die kikker wel leidt tot de fotoquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:30 schreef A321456 het volgende:
Ja verf zn pootjes groen, en doe paarse neon onder zn bekkie.
Imgshack werkt niet op Fok!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |