Dan wil je zeker niet alleen haar naam, maar ook adres en telefoonnummer hebben?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee, Bupa...Mevrouw afgebeeld in de avatar, natuurlijk.
Ach ja, waarom ook niet...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan wil je zeker niet alleen haar naam, maar ook adres en telefoonnummer hebben?
Zie hier een van mijn vele kwaliteitsposts.quote:
De hele week weer mooie mensen!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
De hele week mooi weer, mensen!
+1quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zie hier een van mijn vele kwaliteitsposts.
is dat een uitnodiging om een kuub koeienstront in je voortuin te laten deponeren?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Als julle mij willen pesten, mag dat ook best, hoor.
Ik kan veel hebben, vandaag,
Kom jij dan een voortuin aanleggen bij mij? God, wat fijn.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
is dat een uitnodiging om een kuub koeienstront in je voortuin te laten deponeren?
Ik heb altijd geleerd dat ik afwijkende mensen nooit mag pesten.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Als julle mij willen pesten, mag dat ook best, hoor.
Ik kan veel hebben, vandaag,
Daar zijn ze toch voor?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb altijd geleerd dat ik afwijkende mensen nooit mag pesten.
Behalve die ene.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:56 schreef k_man het volgende:
Alle mensen wijken af.
achtereenvolgens ... toeps, merel en ripleyquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee, Bupa...Mevrouw afgebeeld in de avatar, natuurlijk.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:59 schreef k_man het volgende:
Goh, mag Re tegenwoordig ook hier posten?
nixx mis, mag ff tijdelijk FOT niet in, omdat ik 3 topics had geopendquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Waarom niet dan? Wat is er mis met Re?
Re, wat is er mis met jou?
Niet onaardig.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:04 schreef Bupatih het volgende:
We wachten op een Re-actie.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:04 schreef Bupatih het volgende:
We wachten op een Re-actie.
Nou, brand los. Waarom heb jij last van zo'n verdomd goed humeur.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Houd er 'n beetje tempo in he, jongens.
ja hè, rennie?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:05 schreef k_man het volgende:
Ach, geband in FOT, dat is eerder een aanbeveling.
Oh, ok. Dat lijkt me nog geen reden om je aan de schandpaal te nagelen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:04 schreef Re het volgende:
[..]
nixx mis, mag ff tijdelijk FOT niet in, omdat ik 3 topics had geopend![]()
dus hier maar feesssie bouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |