wel de nieuwste updates enz enz?quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:53 schreef Prowl het volgende:
Weet iemand waarom bij mijn The First Decade Tiberian Sun/Firestorm er altijd midden in een spel mee stopt?
"Tiberian Sun has encountered an internal error and is no longer to continue normally....."![]()
Lijkt mij dat die bij The First Decade DVD er toch in gebakken zit?quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
wel de nieuwste updates enz enz?
Kijken kan nooit kwaadquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:41 schreef Prowl het volgende:
[..]
Lijkt mij dat die bij The First Decade DVD er toch in gebakken zit?
Ik vind het eigenlijk best wel op Ground Control II lijken in die screenshots..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:03 schreef TheGeneral het volgende:
Nieuwe screens:
http://www.gamer.nl/doc/33791
Ziet er tof uit!
De proporties vind ik niet echt mooi.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:03 schreef TheGeneral het volgende:
Nieuwe screens:
Ziet er tof uit!
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:03 schreef TheGeneral het volgende:
Nieuwe screens:
Ziet er tof uit!
Wat zijn dat?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:44 schreef l3laster het volgende:
FD-NL, chgrue, -MOON- , RAP-1, Sharks, Deuce. , MIRAGE
Do i need to say more about TS ?
hopelijk word tiberian wars ook weer gruwelijk \0/
Hi Gershom, Wmm hier. Je kent me nog wel hoop ikquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:07 schreef Gershom het volgende:
Speel je nog steeds Generals ja online? Ben er al een jaartje mee gestopt, maar speelde het eerst ook 24/7.. Eerst altijd op www.generals.nl .. Toen verhuist als het ware naar www.clanwars.cc / www.cncreplays.com en www.gamereplays.org/ccg <-- daar ook nog lange tijd Senior Replay Reviewer geweest, met de beste reviews.. Haha :p Maar toen uiteindelijk gestoptZijn er nog mensen online dan? Quasis, VeDz, Apostle etc?
Hey Wmm.. Tuurlijkken ik je nog welquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:59 schreef Nietmachine2 het volgende:
[..]
Hi Gershom, Wmm hier. Je kent me nog wel hoop ik.
Geen idee of die mensen nog spelen, Vedz post iig nog wel op cncreps.
erg mooi, ik hoop dat er weer een old skool command bar komt a la red alert /tiberians sun/red akert 2quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:42 schreef TheGeneral het volgende:
Nieuw plaatje, erg mooi.
En ook mooi, een goede hoogte. Niet zo dicht op de grond.
[afbeelding]
Kom terug dan op Gen.nl, je kunt altijd nog posten op het forumquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:46 schreef Gershom het volgende:
[..]
Hey Wmm.. Tuurlijkken ik je nog welSpeel jij nog dan? Met mij gaat het super op school, en met sporten en met andere dingen.. Ik mis het eigenlijk niet zo erg, weet zelfs niet eens of ik wel ga beginnen aan CNC3
Maja, dat zie ik dan wel.. Groetjes op Gen.NL.. Die gezeliigheid daar mis ik trouwens wel, GR.org niet, maar Gen.NL wel.. Me beste tijd had ik daar
hehe..
Die komt er...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:20 schreef mschol het volgende:
[..]
erg mooi, ik hoop dat er weer een old skool command bar komt a la red alert /tiberians sun/red akert 2
Ik ken FDNL vooral van Red Alert 2. Al heb ik ze ook weleens bij TS gezien. In RA2 won ik met een aantal vrienden van mij nog weleens van FDNL.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:00 schreef NrSiX het volgende:
idd, ik heb na ts nog een tijdje in FDNL gezeten (cod1).. wel een leuke clan voor de rest.
Mooi.quote:
mooii idd..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:05 schreef ElmarO het volgende:
Mooi.
Ben overigens wel benieuwd hoe C&C zich gaat verhouden tot de concurrentie, zoals Supreme Commander.
Ja, de Sage engine wordt wederom gebruikt. Maar die is na Generals wel al 2x opgepoetst voor BFME en BFME2 en wordt voor CNC3 weer verder opgepoetst. Dus betere graphics ivm Generals zulen er sowieso uitkomen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:00 schreef X-fi het volgende:
Wordt C&C3 gebouwd op de engine van Generals?
Nee, maar neem de systeemeisen van BFME2 en doe daar iets bij op en je zult wel in de buurt komen van de eisen voor CNC3 denk ik.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:33 schreef andre347 het volgende:
Zijn de systeemeisen al bekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |