Ik ben een grote C&C fan speel immers ZH nog iedere dag online, maar ik vrees en hoop dat Supreme Commander een klasse apart gaat worden. Bovendien is en blijft het EA he. Units die niet goed reageren online in ZH en EA wat gewoon geen support meer levert. Bovendien is Supreme Commander geen steen, schaar en papier gamequote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:05 schreef ElmarO het volgende:
Ben overigens wel benieuwd hoe C&C zich gaat verhouden tot de concurrentie, zoals Supreme Commander.
Misschien ben ik een zeikerd, maar dit plaatje vind ik baggerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:42 schreef TheGeneral het volgende:
Nieuw plaatje, erg mooi.
En ook mooi, een goede hoogte. Niet zo dicht op de grond.
[afbeelding]
URL van Filmpje Gameplay Trailer,.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:24 schreef DooD het volgende:
Op gametrailers is een gameplay filmpje verschenen. De sfeer is super vooral het welcome back commander gaf mij een warm gevoel. Verder ziet het er bewegend veel beter uit als op de screenshots. Grafisch zit het dus wel goed, maar hoe goed is dat grafische aspect eind 2007 nog?
Met het verhaal zal het ook wel goed komen. Het enigste waar ik een groot vraagteken bij zet en dat doe ik nu meer dan nooit is dat ik geen vernieuwing heb gezien. Als op het moment dat die bombers overvliegen een reël beeld geeft van het ingame camera standpunt dan is dat al het eerste minpunt. Veel Verder kunnen uitzoomen wordt toch wel een pre.
Ik weet dat ze nog geen NOD hebben laten zien of andere GDI units, maar met die mammoet tank en die orca heb ik het nu toch wel gehad. Wees eens creatief EA. Aan de andere kant kan het ook zo zijn dat ik te hoge verwachtingen heb voor deze game, omdat ik hem vergelijk met bijvoorbeeld Supreme Commander en ook Company of Heroes. Aan de andere kant mogen wij als trouwe C&C spelers niets minder eisen dan het allerbeste. Met C&C en Red Alert was de Command & Conquer franchise de franchise to beat. Ik kan toch niet anders concluderen dat de nasmaak van het filmpje een beetje zuur was. Ze hadden sfeertechnisch beter tot aan het begin van de gameplay kunnen vrijgeven.![]()
Ik kan me goed vinden in je standpunten. Het filmpje heeft mijn sceptische blik, helaas, nog niet weg kunnen nemen. Jammer.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:24 schreef DooD het volgende:
[..]
Pff, echt eh. Dat gezeur over die camera. Denk je nu echt dat je ook maar iets uit het filmpje kunt halen dat voor 100% vast staat? Sowieso is dit filmpje echt alleen maar om coole dingen te laten zien, en die laat je van dichtbij zien en niet van 100 meter hoogte waar je net een stipje ziet dat een tank moet voorstellen. Ik ben het wel met je eens dat als dit het maximale zoomlevel was het te laag was, maar ik weet wel zeker dat dit niet de max was.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:24 schreef DooD het volgende:
Op gametrailers is een gameplay filmpje verschenen. De sfeer is super vooral het welcome back commander gaf mij een warm gevoel. Verder ziet het er bewegend veel beter uit als op de screenshots. Grafisch zit het dus wel goed, maar hoe goed is dat grafische aspect eind 2007 nog?
Met het verhaal zal het ook wel goed komen. Het enigste waar ik een groot vraagteken bij zet en dat doe ik nu meer dan nooit is dat ik geen vernieuwing heb gezien. Als op het moment dat die bombers overvliegen een reël beeld geeft van het ingame camera standpunt dan is dat al het eerste minpunt. Veel Verder kunnen uitzoomen wordt toch wel een pre.
Ik weet dat ze nog geen NOD hebben laten zien of andere GDI units, maar met die mammoet tank en die orca heb ik het nu toch wel gehad. Wees eens creatief EA. Aan de andere kant kan het ook zo zijn dat ik te hoge verwachtingen heb voor deze game, omdat ik hem vergelijk met bijvoorbeeld Supreme Commander en ook Company of Heroes. Aan de andere kant mogen wij als trouwe C&C spelers niets minder eisen dan het allerbeste. Met C&C en Red Alert was de Command & Conquer franchise de franchise to beat. Ik kan toch niet anders concluderen dat de nasmaak van het filmpje een beetje zuur was. Ze hadden sfeertechnisch beter tot aan het begin van de gameplay kunnen vrijgeven.![]()
Als dit filmpje gemaakt is om coole dingen te laten zien, dan moet ik zeggen dat in de echte gameplay beelden niets cool heb kunnen ontdekken en natuurlijk moeten wij realistisch blijven, omdat EA nog dik een jaar heeft. Ik verwacht trouwens eind 2007 de release en dit zuig ik niet uit mijn dikke duim maar dit is meerdere malen door EA bevestigd. Begin 2007 lanceren zou denk ik geen slim idee zijn, omdat de concurrentie dan vrij hevig is.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:29 schreef Nietmachine2 het volgende:
[..]
Pff, echt eh. Dat gezeur over die camera. Denk je nu echt dat je ook maar iets uit het filmpje kunt halen dat voor 100% vast staat? Sowieso is dit filmpje echt alleen maar om coole dingen te laten zien, en die laat je van dichtbij zien en niet van 100 meter hoogte waar je net een stipje ziet dat een tank moet voorstellen. Ik ben het wel met je eens dat als dit het maximale zoomlevel was het te laag was, maar ik weet wel zeker dat dit niet de max was.
We mogen idd niets minder dan het beste verwachten, maar het moet maar blijken of we het beste krijgen. Het is EA ... Wat bedoel je trouwens met eind 2007 in je post, verwacht je dan de release?
Op 2.09 van het filmpje zie je voor een paar seconden rechts in beeld iets wat heel erg lijkt op scorpion tanks uit CCG.
In het pcgameplay artikel kan ik me voor de geest halen dat ze zeiden we aimen op een eind 2007 release.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:20 schreef Nietmachine2 het volgende:
Dit kun je toch nauwelijks gameplay beelden noemen? Het enige wat je ziet zijn wat tanks en heli's die op gebouwen schieten die weer net iets mooier in elkaar storten dan in Generals. Je ziet niet eens of de brokstukken effect hebben op de omgeving oid. Voor de rest hebben we screenshots gezien, nou daar valt ook niet iets bijzonders aan te zien. Dus welke echte gameplay beelden bedoel jij? En tja, je hoort Eva weer kwebbelen, leuk, maar we hadden niets anders verwacht dan dat zij terug zou komen.
Zou je een bron kunnen geven van die release eind 2007 bevestigd door EA? Want bij mijn weten heeft EA nog nooit wat gezegd over de release.
Hmkay, vind ik nog behoorlijk laat eigenlijk. Vlak voor de E3 werden er geruchten de wereld in geholpen van een release in het eerste kwartaal 2007 maar dat is nooit bevestigd.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:16 schreef DooD het volgende:
[..]
In het pcgameplay artikel kan ik me voor de geest halen dat ze zeiden we aimen op een eind 2007 release.
Yep kreeg net de newsletter the messiah can't be killed. Dit stemt me toch wel positief omdat Joe zich heel erg negatief had uitgelaten over EA. Ach ja hij zal er wel een grote bak met geld voor krijgenquote:
quote:
Helaas hoorde ik bij het filmpje 'In Come The Mammoths' weer "Silos needed".quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
Echte in game Game play beelden zijn op IGN te vinden. Compleet met bouwen en aansturen van units. Op zich is er niet zo heel veel veranderd, het ziet er iig weer vertrouwd uit..
IGN in game gameplay beelden
Waarom, ben je anders gewend dan? Harvesten hoort er toch bij?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:13 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Helaas hoorde ik bij het filmpje 'In Come The Mammoths' weer "Silos needed".Dat hadden ze van mij wel weg mogen laten.
Ik werd er altijd gek van om silo's te bouwen. Vooral als de geldstroom hard ging. Ik was juist blij dat ze geen silo's meer hadden in RA2.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Waarom, ben je anders gewend dan? Harvesten hoort er toch bij?
Dit zijn andere filmpjesquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:25 schreef S1nn3rz het volgende:
ik heb het filmpje een paar dagen geleden ook bekeken. op het welcome back comander na werd ik niet echt vrolijk.![]()
het was het allemaal net niet, zo geforceerd allemaal.![]()
![]()
James (Darth Vader) Earl Jones..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:01 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
Is er al bekend wie de leider van GDI wordt ?
Solomonquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
James (Darth Vader) Earl Jones..
1 vs. 1 met Kane, wie zou winnen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
James (Darth Vader) Earl Jones..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |