jij gaat door voor de koelkast 4 sate prikker does the trikquote:Op zondag 30 april 2006 21:20 schreef Furby het volgende:
Gewoon 4 stokjes zoals sateprikkers gebruiken.
Wel alle vier te gelijk he, anders helpt het nietquote:Op zondag 30 april 2006 21:30 schreef brtausi het volgende:
Thnx voor de reacties, ik ga het proberen
Meld het wel als het is gelukt:)
Hoe is et? leven in de bijlmer?quote:Op zondag 30 april 2006 21:25 schreef hose het volgende:
Mijn tip: zet je auto een weekendje op de parkeerplaats voor mijn flat en je weet zeker dat je autoradio er uit is
Ja dat snap ik natuurlijk welquote:Op zondag 30 april 2006 21:33 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Wel alle vier te gelijk he, anders helpt het niet![]()
Dat weet ik niet, weet ook niet of er verschillende beugeltjes zijn.quote:Op zondag 30 april 2006 22:08 schreef brtausi het volgende:
Die beugeltjes zijn gewoon los verkrijgbaar he.
Want ik wil het wel goed doen en niet dat ik straks met een halve autoradio zit
Ik zag hem al staan jaquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:31 schreef greetoz_ het volgende:
Ik had dezelfde radio. mijn tip
1. rijd naar de dichts bijzijnde opel garage. loop naar binnen en vraag die beugeltjes en in 2 sec hoppa radio deruit
edit: ik zie dat iemand hierboven al het zelfde zei
Ja, das leuk, alleen worden deze haast niet meer gebruikt...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:07 schreef Festini het volgende:
Meestal zitten die tangetjes bij een nieuwe radio.. dussuh eerst ff die nieuwe radio aanschaffen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |