quote:Hagenaar koopt waterige laptop
Een Hagenaar dacht op de vrijmarkt op Koninginnedag dat hij de slag van zijn leven had geslagen. De 39-jarige man kocht op straat een laptop met een fraaie bijbehorende tas.Prijs:500 euro.
Eenmaal thuis maakte hij de tas open. Tot zijn schrik zaten er twee pakken water in.
+2 Grappigquote:Op zondag 30 april 2006 21:06 schreef AffenStrudel het volgende:
kan ie tenminste wel surfen.
prachtige opmerkingquote:Op zondag 30 april 2006 21:06 schreef AffenStrudel het volgende:
kan ie tenminste wel surfen.
Leukquote:Op zondag 30 april 2006 21:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
ik kocht zo´n beeldje op de markt he, en die koste 50 cent dus ik geef die turk 50 cent, en pak het beeldje, gooi em op de grond en ga erop stampen, zegt die turk zo van: mijn beeldje wat doe je,
en ik zo van ik heb hem toch gekocht!11!11!1111!!eins!1!11zWei11!11RaiUno!!!11
Waarschijnlijk is er een klassieke wisseltruc uitgevoerd. Man krijgt laptop voor zn neus, keurt m. Vind m goed, betaald, en vervolgens stoppen de verkopers de laptop in de tas en geven ze hem een andere tas mee.quote:Op zondag 30 april 2006 21:37 schreef Corksterr het volgende:
Ik zou (net als bijna ieder ander) wel eerst eens in die tas willen kijken voordat ik met de deal akkoord ga.
Vette garpquote:Op zondag 30 april 2006 22:04 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Waren dus 2 hele kleine kindjes, zaten op een kleedje, ze verkochten wat poppen voor 50cent per stuk. Ik zei zo: "Ik koop alles voor 2 euro". Okee zeiden ze. Toen ging op hun kleedje stampen. Die kinderen zo: BOEHOE wat doe je![]()
![]()
. Whehehe, ik had ze toch gekocht
![]()
![]()
garpje
dan ben je achter af wel weer blijquote:Op zondag 30 april 2006 22:19 schreef greatgonzo het volgende:
Dit valt wel in dezelfde categorie als die belgen die aan de grens werden vastgehouden vanwege één kilo wiet kopen in Nederland, bij nader onderzoek bleken ze een kilo gedroogde boerenkool gekregen te hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |