Jawel. Ondertussen wel denk ik. Hij gaat er iig zo uitzien, alleen op de E3 had Iwata het erover dat de afmetingen misschien nog iets konden veranderen.quote:Op maandag 1 mei 2006 09:59 schreef X-Naut het volgende:
Eventjes snel wat posts scoren, chiibiibo![]()
Maar de naam is definitief, maar het design nog niet toch
Wie ben jijquote:Op maandag 1 mei 2006 10:50 schreef Newray het volgende:
Hallo RaymanNL! Trouwens, ik ban nog steeds in grote Nintendo fan, en Nintendo's niewste console zal vast wel leuk worden, maar de naam 'Wii' staat mij toch echt niet aan.
Dat klopt volgens mij niet.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:12 schreef BroesWillems het volgende:
ZOMFG! nog 7 dagen, 6 uur en 47 minuten1!1!!
De persconferentie is toch om 18.30? Of om 19.30? Iig niet om 20.30, dus hun zitten er een uur naast.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:20 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat klopt volgens mij niet.
*bekijkt Tijd tot E3 link in de OP*
Klopt niet.
Het is 8 dagen en nog wat.
Counter van GoT is de goede: http://revolution.xin-evil.com/counter.png
Dan zit die countdown er zelfs 2 uur naast.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:32 schreef Ruzbeh het volgende:
18:30
OMG Nintendo's laatste geheim?quote:Op maandag 1 mei 2006 17:33 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dan zit die countdown er zelfs 2 uur naast.
Op de Wii, natuurlijk. Ik heb al veel te veel dingen aangesloten op mijn TV. Voorwaarde is natuurlijk wel dat de emulatie goed is. Ik heb mijn Xbox bijvoorbeeld ook nog aangesloten omdat de Xbox 360 heel slecht is met Xbox games.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:49 schreef Junkie het volgende:
Okay, het is natuurlijk de vraag of je hem voor je cube games gaat gebruiken als je ook een cube hebt. Waar zouden jullie je "oude" cube-games op spelen?
Op de Wii natuurlijk.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:49 schreef Junkie het volgende:
Okay, het is natuurlijk de vraag of je hem voor je cube games gaat gebruiken als je ook een cube hebt. Waar zouden jullie je "oude" cube-games op spelen?
Ik wil geen Wavebird omdat er geen witte Wavebird bestaat.quote:Op maandag 1 mei 2006 18:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga ze ook op de Wii spelen, heb er speciaal een Wavebird voor gekocht zodat ik niet met draden zit strax als alles draadloos is.
De Cube gaat of naar mn ouders (zodat ik daar af en toe ook wat te doen heb) of terug in de doos naar op mn kast.
quote:Op maandag 1 mei 2006 18:02 schreef H.Flick het volgende:
Bij mij gaat de GC ook in een doos, maar wel een hele andere doos.
quote:Op maandag 1 mei 2006 18:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga ze ook op de Wii spelen, heb er speciaal een Wavebird voor gekocht zodat ik niet met draden zit strax als alles draadloos is.
quote:Op maandag 1 mei 2006 18:20 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
![]()
Ik krijg hier heel rare gedachten bij
We maken een deal met P-style. Als de PS3 voor 2007 uitkomt, kopen wij een PS3 voor hem, komt hij na 2007 uit, koopt hij allemaal Wii voor ons.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:19 schreef Ruzbeh het volgende:
Ruzbeh: Ik koop een Wii.
Notorious_Roy: Ik koop dertig Wii.
Wii is enkelvoud maar ook meervoud.
Ik zie hem er nog voor aan ookquote:Op maandag 1 mei 2006 20:19 schreef Ruzbeh het volgende:
Ruzbeh: Ik koop een Wii.
Notorious_Roy: Ik koop dertig Wii.
Wii is enkelvoud maar ook meervoud.
Heb ik ook last van. Mijn PStwo past al niet meer in mijn kastje en staat daarom ook op de grond. Het zal voor mij wel een nieuwe kast worden.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:01 schreef Cheiron het volgende:
Mijn GC blijft lekker staan waar hij staat. Wel wordt het proppen om nog een plekje te vinden voor de Wii
Kan nog wel ruimte maken voor een Wii, PS3 moet al naast mijn tv staan op zijn kantquote:Op maandag 1 mei 2006 20:31 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Heb ik ook last van. Mijn PStwo past al niet meer in mijn kastje en staat daarom ook op de grond. Het zal voor mij wel een nieuwe kast worden.
quote:In een kort interview met Sega producer Toshihiro Nagoshi werd gesproken over zijn nieuwste project voor de Nintendo Wii. Het gaat hier om Super Monkey Ball: Banana Blitz.
Zo stelt Toshihiro Nagoshi dat SMB: Banana Blitz een launchtitel moeten worden voor de Nintendo Wii. Hji stelt zelfs dat de game een must have titel wordt voor iedereen met een Wii. Hoewel het verhaal van Super Monkey Ball nooit echt bijzonder was, lijkt een verhaal wel vaak noodzakelijk te zijn voor een singleplayer avontuur.
Hier ziet Toshihiro Nagoshi echter helemaal vanaf. De game zal geen storymode kennen, aldus Nagoshi. Je zal de controller moeten kantelen, rond draaien of gewoon als klassieke controller moeten gebruiken. Met name het kantelen van de controller zal zeer belangrijk worden in de game.
Opvallend was overigens de uitspraak dat Banana Blitz een zeer grote hoeveelheid mini-games zal krijgen. Het lijkt er dus op dat Sega het deze keer duidelijk op de partymodus gooit. Toshihiro Nagoshi ziet het als doelstelling om alle mogelijkheden van de Revolution controller in de game te stoppen, dus ook de nunchako attachment zal gebruikt moeten worden.
Helaas voor de fans, de game zal niet online gaan.
Bij mij is er dus niet zoiets als "ruimte maken" ik zit vast aan de ruimte die ik in mijn kastje heb, en die is dus nu op. Dat wordt dus of een nieuwe kast kopen of alles op de grond zetten (wat me niet zo'n goed idee lijkt).quote:Op maandag 1 mei 2006 20:32 schreef Tain het volgende:
[..]
Kan nog wel ruimte maken voor een Wii, PS3 moet al naast mijn tv staan op zijn kant
Deal!quote:Op maandag 1 mei 2006 20:26 schreef Tomasso het volgende:
We maken een deal met P-style. Als de PS3 voor 2007 uitkomt, kopen wij een PS3 voor hem, komt hij na 2007 uit, koopt hij allemaal Wii voor ons.
Wordt bij mij ook wel heel vol in mijn tv-meubel, ben al aan het stapelenquote:Op maandag 1 mei 2006 20:37 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Bij mij is er dus niet zoiets als "ruimte maken" ik zit vast aan de ruimte die ik in mijn kastje heb, en die is dus nu op. Dat wordt dus of een nieuwe kast kopen of alles op de grond zetten (wat me niet zo'n goed idee lijkt).
Voor 2007 in Nederland hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |