Mijn voorkeur gaat toch uit naar het duo Clive Everton en John Virgo.quote:Op maandag 1 mei 2006 18:31 schreef Raymundo74 het volgende:
Wie horen jullie liever op de BBC Dennis Taylor of John Virgo?
Ikzelf hoor liever Taylor. Volgens mij heeft die ook meer ervaring in het spelen zelf dan Virgo
19:00 GMT, dus hier om 20:00uquote:Op maandag 1 mei 2006 19:29 schreef Ambrosius het volgende:
21.00 NL-tijd toch?
Daar ziet het wel naar uit idd.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:46 schreef komrad het volgende:
15-7, dat lijkt me wel beslist
Ik kan me goed voorstellen dat deze 2 spelers de meesten hier niet aanspreken, maar feit is dat ze verdiend de finale hebben bereikt, alhoewel het niveau deze finale niet bijster hoog is.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:44 schreef Jane het volgende:
Ik heb me in al die jaren dat ik het toernooi volg nog nooit minder vermaakt met een finale.
Bah, Ebdon en Dott...
Dat is nou snookerjargonquote:Op maandag 1 mei 2006 19:08 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Haha, dat woord zou ik naar Van Dale sturen.
Dat bestrijd ik ook helemaal niet, maar persoonlijk kijk ik liever naar andere spelers. Het is dat ik na vorig jaar zelfs een lichte hekel aan Ebdon heb gekregen, dat mijn voorkeur nog een beetje naar Dott als winnaar uitgaat. Anders had het me niet eens kunnen schelen.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:03 schreef Leatherface het volgende:
maar feit is dat ze verdiend de finale hebben bereikt
Ze gaan vanavond gewoon verder ongeacht hoe laat het wordt.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:09 schreef MonoSynth het volgende:
Wat nou
als Ebdon er een 17-17 van weet te maken? Gaan ze dan door tot laat of gaan ze dan morgen verder?
Dan overtreffen ze de fameuze Taylor-Davis finale van '85. In lengte dan, niet qua vermaak (wat mij betreft).quote:Op maandag 1 mei 2006 20:10 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ze gaan vanavond gewoon verder ongeacht hoe laat het wordt.
Dat zie ik niet zo snel gebeuren.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:09 schreef MonoSynth het volgende:
Wat nou
als Ebdon er een 17-17 van weet te maken? Gaan ze dan door tot laat of gaan ze dan morgen verder?
zap zapquote:Op maandag 1 mei 2006 20:09 schreef Bruce117 het volgende:
Laatste Nieuws
BBC gaat pas over een half uur verder met het snooker.
ik had ook liever Fu ipv Ebdon in de finale.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:16 schreef Speedski het volgende:
Nee, ebdon verdiende het niet om in de finale te staan.....
Nee hoor, nog drie te gaan voor Dott.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:20 schreef Ambrosius het volgende:
Dott zal deze wel gaan winnen, nog maar twee, lijkt onmogelijk voor Ebdon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |