abonnement Unibet Coolblue
pi_37428874
Ik had een vraagje over dates.
ik hoorde namenlijk laatste een theorie dat een aantrekkelijke dame vanaf haar 15/16de ongeveer 3 dates per week heeft. dus dat zou betekenen dat ze rond dr 26ste zo'n 1500 dates achter de rug heeft.

Nu vind ik dit wel een absurd aantal en vroeg ik me af of dit zo is, en of er mensen zijn die zoveel dates hebben. Verder leek het me gewoon interessant om wat nummers rond te strooien. Ik zal beginnen....als man heb ik er hoogstens een paar per jaar
pi_37428953
Dates
ik doe niet aan dates. Wil best wat leuks doen enz, maar niet zo geforceerd.
  zondag 30 april 2006 @ 16:33:49 #3
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_37428969
3 dates per week? Ik kan me voorstellen dat mensen wel wat beters te doen hebben.
pi_37428974
3 dates per week? De meeste doen geeneens aan dates.
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
  zondag 30 april 2006 @ 16:35:08 #5
137079 Chowi
Lonerism.
pi_37429006
Daar klopt echt niets van. Misschien heb je het verkeerd gelezen en stond er drie dates per maand, da's nog acceptabel. .
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
  zondag 30 april 2006 @ 16:36:33 #6
18986 -Will-
filosoof/harlekijn/coach
pi_37429044
Oh ik ben nu weer single en dan is 2, 3 afspraakjes per week wel normaal... in periodes dat ik het druk heb en veel nieuwe mensen tegen kom, dan.
pi_37429058
Jah, ik vond het zelf ook een absurd aantal.
ik denk zelf ook misschien een paar keer per maand
pi_37429063
quote:
Op zondag 30 april 2006 16:36 schreef -Will- het volgende:
Oh ik ben nu weer single en dan is 2, 3 afspraakjes per week wel normaal... in periodes dat ik het druk heb en veel nieuwe mensen tegen kom, dan.
Slut!
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
pi_37429075
3 x per week neuken daarintegen
† The 3 Kings †
  zondag 30 april 2006 @ 16:38:06 #10
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_37429079
Volgens mij haal je dan heel vaak namen door elkaar
pi_37429231
Nah heb niet echt dates, ga wel vaak met nieuwe vrouwen iets doen. Ik ga bijvoorbeeld naar het strand en ze mag best meegaan als ze wil. En dit soort dingen heb ik denk ik gemiddeld 2 tot 4 keer per week. In principe zou je het wel als een date kunnen zien, maar ik vind dat van die geforceerde rotzooi dat verneukt de hele relaxe sfeer.
  zondag 30 april 2006 @ 16:55:33 #12
18986 -Will-
filosoof/harlekijn/coach
pi_37429538
quote:
Op zondag 30 april 2006 16:37 schreef Jett het volgende:

[..]

Slut!
Een afspraakje hoeft toch niet te betekenen dat je meteen het bed in duikt?
pi_37429706
De ene maand heb ik nul dates/afspraakjes en de andere kom ik er in om. Een date wil meestal zeggen dat ik een gezellige kennis erbij heb of iets dergelijks, het leidt maar zelden tot iets anders. Ik denk dat ik er gemiddeld zo'n 10 per jaar heb, al deed ik vorig jaar wel overdreven veel aan mijn gemiddelde.
pi_37429772
quote:
Op zondag 30 april 2006 16:36 schreef -Will- het volgende:
Oh ik ben nu weer single en dan is 2, 3 afspraakjes per week wel normaal... in periodes dat ik het druk heb en veel nieuwe mensen tegen kom, dan.
nieuwe mensen tegenkomen is geen date he.
Het lijkt me zeer sterk dat jij 3 x per week iets gaat doen met een chick, speciaal voor die chick... en dan 3 x per week, telkens met een andere. Right.
Haal je pik eens uit je eigen kont man, ego boy.
pi_37429800
quote:
Op zondag 30 april 2006 17:05 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

nieuwe mensen tegenkomen is geen date he.
Het lijkt me zeer sterk dat jij 3 x per week iets gaat doen met een chick, speciaal voor die chick... en dan 3 x per week, telkens met een andere. Right.
Haal je pik eens uit je eigen kont man, ego boy.
Als hij homo is kan het waar zijn.
  zondag 30 april 2006 @ 17:23:59 #16
18986 -Will-
filosoof/harlekijn/coach
pi_37430173
quote:
Op zondag 30 april 2006 17:05 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

nieuwe mensen tegenkomen is geen date he.
Het lijkt me zeer sterk dat jij 3 x per week iets gaat doen met een chick, speciaal voor die chick... en dan 3 x per week, telkens met een andere. Right.
Haal je pik eens uit je eigen kont man, ego boy.
Ten eerste: als jij met een meisje afspreekt, dan doe je dat speciaal voor haar? Niet ook voor jezelf? En je gaat ook echt speciaal iets doen? Gewoon samen chillen met een joint en een fles wijn erbij tel ik ook als een afspraakje.

Ten tweede: er staat dates, niet dat het steeds nieuwe meisjes moeten zijn. Heb jij überhaupt wel eens een tweede date gehad?

Ten derde: er staat duidelijk geschreven: in periodes dat ik het druk heb en veel nieuwe mensen tegen kom, dan.
LE-ZEN dus

Kan jij trouwens überhaupt posten op een niet-offensieve manier?
pi_37430522
quote:
Op zondag 30 april 2006 17:23 schreef -Will- het volgende:

[..]

Ten eerste: als jij met een meisje afspreekt, dan doe je dat speciaal voor haar? Niet ook voor jezelf? En je gaat ook echt speciaal iets doen? Gewoon samen chillen met een joint en een fles wijn erbij tel ik ook als een afspraakje.

Ten tweede: er staat dates, niet dat het steeds nieuwe meisjes moeten zijn. Heb jij überhaupt wel eens een tweede date gehad?

Ten derde: er staat duidelijk geschreven: in periodes dat ik het druk heb en veel nieuwe mensen tegen kom, dan.
LE-ZEN dus

Kan jij trouwens überhaupt posten op een niet-offensieve manier?
Natuurlijk kan ik posten op een niet-offensieve manier, maar dan is het meer informatief dan boeiend.
Het was trouwens niet offensief bedoelt, het leek me gewoon sterk dat je per week 3 dates had met verschillende chicks.
Als joint smoken en chillen ook als date geldt, dan date ik zelf ook wel
bedoelde meer zovan... Samen iets doen, naar de Bios, naar theater, of iets dergelijks... iets waarbij de relatie tussen 2 mensen uitgediept wordt in een openbaar kader. Daar hou ik zelf niet zo van.
Anyway, ik zal je niet tegenhouden hoor Have fun !!!!!!!
pi_37430609
quote:
Op zondag 30 april 2006 16:33 schreef Salvad0R het volgende:
Dates
ik doe niet aan dates. Wil best wat leuks doen enz, maar niet zo geforceerd.
Idd, het woord alleen al.

Als ze daarmee komt, knap ik bij voorbaat al af.
  zondag 30 april 2006 @ 18:47:49 #19
111773 Monocultuur
3,68 Kills per Minute
pi_37431931
mijn record is 2 dates op een dag en 3 in een week. niet echt stoer maar ik heb slechtere tijden gekent
Communism will be conquered with the help of God ...and a few marines.
  zondag 30 april 2006 @ 19:09:48 #20
82548 ch0c0
* extra nuts *
pi_37432532
Ik heb er deze week toevallig 3 maar ik moet er niet aan denken dat elke week te doen. Zo knap ben ik niet eens dus ik kan me wel voorstellen dat sommige vrouwen dat gemiddelde zeker kunnen halen. Maar volhouden? .
anyone who thinks sunshine is happiness has never danced in the rain
think for yourself - question authority
  zondag 30 april 2006 @ 19:23:37 #21
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37432866
quote:
Op zondag 30 april 2006 17:44 schreef Duiveltja het volgende:
Als ze daarmee komt, knap ik bij voorbaat al af.


Mijn dategedrag (...) verschilt. Is geen pijl op te trekken. Dan date ik me suf en dan date ik nauwelijks .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_37433302
quote:
Op zondag 30 april 2006 19:09 schreef ch0c0 het volgende:
Ik heb er deze week toevallig 3 maar ik moet er niet aan denken dat elke week te doen. Zo knap ben ik niet eens dus ik kan me wel voorstellen dat sommige vrouwen dat gemiddelde zeker kunnen halen. Maar volhouden? .
Als ik doorheb dat vrouwen tijdens mij nog 2 andere gozers zitten daten en daarmee zitten klooien, ben ik uberhaupt snel weg. Daar voel ik me even een end te goed voor.
pi_37433532
quote:
Op zondag 30 april 2006 19:23 schreef Copycat het volgende:

[..]



Mijn dategedrag (...) verschilt. Is geen pijl op te trekken. Dan date ik me suf en dan date ik nauwelijks .
Kun je dat ook (liefst wetenschappelijk) verklaren? Als je momenteel een beetje ruim in je tijd zit wil ik overigens best daten hoor
  zondag 30 april 2006 @ 19:51:23 #24
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37433695
quote:
Op zondag 30 april 2006 19:46 schreef Diederik_Duck het volgende:

Kun je dat ook (liefst wetenschappelijk) verklaren?
Wetenschappelijk gaat niet lukken, sorry .

Bepaalde tijden heb ik meer of minder behoefte aan daten en anderen hebben bepaalde tijden weer meer of minder behoefte aan daten met mij. Kwestie van vraag en aanbod en elkaar vinden op de markt .

Onder daten valt trouwens toch gewoon een drankje met iemand drinken, etentje, bioscoop met eventueel oog op verder (romantisch/geil) vervolg?
Zoen- dan wel seksdaten doe ik monogaam .
quote:
Als je momenteel een beetje ruim in je tijd zit wil ik overigens best daten hoor
Overvolle agenda ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_37433895
quote:
Op zondag 30 april 2006 19:51 schreef Copycat het volgende:
Bepaalde tijden heb ik meer of minder behoefte aan daten en anderen hebben bepaalde tijden weer meer of minder behoefte aan daten met mij. Kwestie van vraag en aanbod en elkaar vinden op de markt .
Behoefte of heeft het ook meer te maken met het jaargetijde? Bv. in de zomer zal je doorgaans toch vaker op stap of uit de deur zijn dan in de winter. Qua nieuwe mensen leren kennen is dat voor mij toch wel het hoogseizoen.
quote:
Onder daten valt trouwens toch gewoon een drankje met iemand drinken, etentje, bioscoop met eventueel oog op verder (romantisch/geil) vervolg?
Zoen- dan wel seksdaten doe ik monogaam .
[..]
Met een (platonische) vriendin wat drinken/doen valt voor mij niet onder daten. Er moet wel degelijk "iets" zijn om het een date te noemen.
quote:
Overvolle agenda ...
Koud hoor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')