ja is een tattoo jaquote:Op zondag 30 april 2006 16:31 schreef Jett het volgende:
Op die laatste 2 foto's lijkt het of je een tattoo hebt? klopt dat
Op je arm.
Doe dien dan eens in kleur, wan tnu lijkt het dat je precies in het midden van die foto een ronde haar hebt zitten. Dat komt niet echt lekker over.quote:Op zondag 30 april 2006 16:36 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind de lensflare zelf erg mooi, in kleur komt ie wel wat beter uit eigenlijk
7? Die is er toch niet?quote:Op zondag 30 april 2006 18:01 schreef diedrick het volgende:
Mooie serie puckzzz, lekker fout zoals ronald al zei..
bij 7 had ik denk ik de bovenste knoop losgemaakt, nu trekt het jasje. Misschien croppen tot boven die vouw? verder![]()
thnx iedereenquote:Op zondag 30 april 2006 17:07 schreef hassanjassan het volgende:
Leuke foto's, mooi in het juiste tijdsvak aangekleed, trenchcoat, hippiebloes, dat van achter belichte haar, allemaal erg seventies in haarstijl, kleding en en techniek, dus daarvoor thumbs up !
Qua compositie en pose vind ik nr 1 een beetje te krap uitgesneden, ook omdat je losse haren bij het voorhoofd ziet zweven. Dit zijn gewoon wat kleine dingetjes die er zijn.
Esthetica is een beetje moeilijk te beoordelen, eigenlijk vind ik alleen 3 daarvoor in aanmerking komen, omdat deze helemaal in de sfeer is, alleen geniet je iets TE erg van het brillepoootje, door en je mond half open te hebben en je ogen dicht.
Algemene dingen zijn vooral betreffende de belichting, toch nog een beetje te fel en hard misschien, maar het stoort niet echt, ik twijfel nog daarover...
Vraagje: die tatoo in foto 2 is weggepoetst of niet?
quote:Op zondag 30 april 2006 23:22 schreef Shark.Bait het volgende:
Meid, je bent zo heet er rook van je af komt
"smokin' hot" noemen ze dat in de US van Aquote:
Alleen in die eerste foto moet je de rechter ook bewerken, in de rest valt het niet opquote:hoe vind je trouwens de bewerkingen van de brilleglazen (jij weet hoe lastig dat is)? er zaten van allerlei reflecties in
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |