Soms he... soms denken jij en ik blijkbaar weleens hetzelfde...quote:Op zondag 30 april 2006 22:15 schreef Bupatih het volgende:
Soms, hè...soms denk ik wel eens dat ik in een gekkenhuis ben beland als ik in TTK-LPT zit.
Gek, hè?
Heel eng!quote:Op zondag 30 april 2006 22:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Bestaat dat soort plaatjes!![]()
En zweeft er dan werkelijk een geest voorbij!!!
Hoe werken zulke plaatjes? Roepen ze een soort ectoplastisch-magnetisch veld op wat een poort naar een andere dimensie openzet?
Werkt het ook als je een TFT-beeldscherm hebt!![]()
(En kan het gevaarlijk zijn?)![]()
Hoe maakt u het, mevrouw Alter-Ego?quote:Op zondag 30 april 2006 22:16 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Soms he... soms denken jij en ik blijkbaar weleens hetzelfde...
Daarom post je hier toch ook, of ben ik nou gek?quote:Op zondag 30 april 2006 22:15 schreef Bupatih het volgende:
Soms, hè...soms denk ik wel eens dat ik in een gekkenhuis ben beland als ik in TTK-LPT zit.
Gek, hè?
Nou, dát is niet de reden. Al zal ik niet ontkennen dat ik ook een beetje gek ben. Maar ik ben het op een leuke, onschuldige manier.quote:Op zondag 30 april 2006 22:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom post je hier toch ook, of ben ik nou gek?![]()
Oh, en dan is er deze nogquote:Op zondag 30 april 2006 22:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heel eng!
Wel op play drukken, en je geluid aanzetten he!
Buupertje!!!quote:Op zondag 30 april 2006 22:22 schreef Bupatih het volgende:
Hoi Æ.
Ik ben prettig gestoord... af en toe.quote:Op zondag 30 april 2006 22:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, dát is niet de reden. Al zal ik niet ontkennen dat ik ook een beetje gek ben. Maar ik ben het op een leuke, onschuldige manier.
Ja, dat is wel even geleden.quote:Op zondag 30 april 2006 22:25 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Meej mein ook haske goed.
Leuk je weer eens tegen te komen in TTK.
Hey daar heb je hem weer!quote:Op zondag 30 april 2006 22:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Daar heb je mij weer.
Jij ook hierquote:
Er is ook niks beters dan LPTquote:Op zondag 30 april 2006 22:29 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ja ach, ik had toch niets beters te doen.
Ja, hoor. Gewoon een rustig zondagje.quote:Op zondag 30 april 2006 22:24 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Buupertje!!!
Leuke zondag gehad vandaag?
Nou, ik zou zo een hele waslijst kunnen noemen met betere dingen dan LPT's.quote:
Iemand plaatst een kunstwerk en de rest mag de titel raden. BdT=Betitel de Titel. Uit het brein ontstaan van de altijd briljante Do2.quote:
"Betitel de Titel" uit goede oude vervlogen tijden, voordat de LPT's er waren.quote:Op zondag 30 april 2006 22:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die ken ik dus niet... leer me ze maar kennen dus
Ahá!quote:Op zondag 30 april 2006 22:33 schreef Augustina het volgende:
[..]
Iemand plaatst een kunstwerk en de rest mag de titel raden. BdT=Betitel de Titel. Uit het brein ontstaan van de altijd briljante Do2.
Details wil ik horen graag!quote:Op zondag 30 april 2006 22:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, hoor. Gewoon een rustig zondagje.
Oh, ja ik kan me zo voorstellen dat dat toffer was dan LPT.quote:Op zondag 30 april 2006 22:33 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
"Betitel de Titel" uit goede oude vervlogen tijden, voordat de LPT's er waren.
In je eentje is het ook zo weinig aan he.quote:Op zondag 30 april 2006 22:31 schreef Augustina het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb me nog even aan een revival gewaagd, maar helaas...
Er zijn geen details te vertellen, zó rustig was het vandaag.quote:
Kan ik je misschien nog iets leren?quote:Op zondag 30 april 2006 22:35 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
In je eentje is het ook zo weinig aan he.
Toch vind ik de LPT's wel een leuk alternatief, al is het stukken minder leerzaam...
Je hebt zelfs geen Photoshop geïnstalleerd om mijn topic te redden dat een te vroege dood is gestorven? waar zijn alle creatievelingen gebleven?quote:Op zondag 30 april 2006 22:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Er zijn geen details te vertellen, zó rustig was het vandaag.
Jajaja andsoonandon....quote:Op zondag 30 april 2006 22:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, ja ik kan me zo voorstellen dat dat toffer was dan LPT.
Maar zonder LPT waren er toch een aantal dingen niet gebeurd. En daar staat tegenover dag met het verdwijnen van BdT ook een heel aantal dingen niet zijn gebeurd.
Ben je zo een saaie lul?quote:Op zondag 30 april 2006 22:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Er zijn geen details te vertellen, zó rustig was het vandaag.
Nee, dat klopt.quote:Op zondag 30 april 2006 22:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt zelfs geen Photoshop geïnstalleerd om mijn topic te redden dat een te vroege dood is gestorven? waar zijn alle creatievelingen gebleven?
Soms. Als ik weinig mensen om me heen heb, ben ik saaier dan normaal.quote:
Je bent niet de enige die niet gepost heeft hoorquote:Op zondag 30 april 2006 22:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, dat klopt.
Gebrek aan inspiratie draagt ook mee aan het feit dat ik niet in je topic heb gepost met een leuk plaatje.
Laat mij je inspireren....quote:Op zondag 30 april 2006 22:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, dat klopt.
Gebrek aan inspiratie draagt ook mee aan het feit dat ik niet in je topic heb gepost met een leuk plaatje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |