Ach, ik mag dat van Isabeau.quote:
Heu! A_R is tof! Dus mond houden over A_Rquote:Op zondag 30 april 2006 17:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, ik mag dat van Isabeau.
En wat A_R ervan vindt, kan me niet schelen!![]()
:Rr1!!!
quote:Op zondag 30 april 2006 17:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, ik mag dat van Isabeau.
En wat A_R ervan vindt, kan me niet schelen!![]()
:Rr1!!!
quote:Op zondag 30 april 2006 17:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heu! A_R is tof! Dus mond houden over A_R.
Het is me wederom niet gelukt vandaag. Ik probeer het echt, maar het wil niet vlottenquote:Op zondag 30 april 2006 17:46 schreef DaMart het volgende:
Ik heb mijn inzending van 2200 woorden voor de TTK-wedstrijd afgerond. Kreeg zelf even kippenvel van het verhaal.
Lees je eens even inquote:
Nou, ineens ging het hard... een uur geleden had ik nog maar 600 woorden....quote:Op zondag 30 april 2006 17:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is me wederom niet gelukt vandaag. Ik probeer het echt, maar het wil niet vlotten.
Hopen dat het zo blijft. En stuur die inspiratie maar mijn kant op.quote:Op zondag 30 april 2006 17:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, ineens ging het hard... een uur geleden had ik nog maar 600 woorden....
En ik ben wel meteen mijn hoofdpijn kwijt, trouwens
Wat is er dan, dat ik moet weten, maar nog niet weet dan??quote:Op zondag 30 april 2006 17:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lees je eens even in. Scheelt weer een hoop vragen enzo.
quote:Op zondag 30 april 2006 17:34 schreef Bupatih het volgende:
TT-fix.
Al was ik tachtigste keus, dan nog interesseerde het me geen ene moer.quote:Op zondag 30 april 2006 18:10 schreef R_ON het volgende:
Hij is al weer weg, DaMart. Vervelend om tweede keus te zijn?
Jammer voor Erik, volgende keer beter. Kan hij zich weer op andere dingen concentreren, zoals daar is bekentenissen afleggen.quote:Op zondag 30 april 2006 18:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Al was ik tachtigste keus, dan nog interesseerde het me geen ene moer.![]()
LPT - AR en de 33 roversquote:Op zondag 30 april 2006 18:14 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Wat is er dan, dat ik moet weten, maar nog niet weet dan??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |