Erik moet niet door blijven zagen??quote:Op zondag 30 april 2006 19:33 schreef LXIV het volgende:
[..]
Kom op Erik, dat van die ban is nu toch wel verleden tijd, zo ondertussen. Laten we daar nu niet over door blijven zagen!
Trouwens, zelf ben ik als entiteit Bram_Duikelaar ook verbannen uit een subforum, dus het kan iedereen overkomen!
Hij komt wel erg vaak terug op die ban van R_ON. Dat is ook niet inhoudelijk natuurlijk.quote:Op zondag 30 april 2006 19:37 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Erik moet niet door blijven zagen??
Wie zei datquote:Op zondag 30 april 2006 19:41 schreef Augustina het volgende:
Hey Erik een nicht?!
Ach ja, ik dacht: wat een sensatie, laat ik het nog eens roepen.quote:Op zondag 30 april 2006 19:44 schreef k_man het volgende:
Wat een sensatie mensen...
Ja, en dat nu al bijna drie afleveringen lang!quote:Op zondag 30 april 2006 19:44 schreef k_man het volgende:
Wat een sensatie mensen...
Je bent gewoon jaloers dat jij niet zo groots en meeslepend leeft.quote:Op zondag 30 april 2006 19:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, en dat nu al bijna drie afleveringen lang!
Van mij mogen er nu wel weer wat nieuwe ontwikkelingen plaatsvinden...![]()
Nee joh, ik weet het pas twee minuten. Moet nog even wennen hoor. Laten we niet te hard gaan ineens.quote:Op zondag 30 april 2006 19:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
Van mij mogen er nu wel weer wat nieuwe ontwikkelingen plaatsvinden...![]()
Ik ben gewoon een gezapige soapie die met een hand op de afstandsbediening en zijn andere in zijn broek op nieuwe verwikkelingen zit te wachten.quote:Op zondag 30 april 2006 19:46 schreef k_man het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jij niet zo groots en meeslepend leeft.
quote:Op zondag 30 april 2006 19:50 schreef LXIV het volgende:
Het enige wat er nog aan deze soap ontbreekt zijn de onderlinge relaties die aangegaan en verbroken worden. Dan zou het feest compleet zijn.
Oh, dan graag gedaan.quote:Op zondag 30 april 2006 19:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, juist bedankt voor het weer interessant maken van de LPT!![]()
![]()
Zullen wij een korte, heftige relatie beginnen die alleen gebaseerd is op wilde, dampende sex?quote:
Is het dan zo kort dat het nu weer over isquote:
Zeer binnenkort, voor LPT 45 denk ik, zal ik ook voor opwindend nieuws zorgen hier in TTK!quote:Op zondag 30 april 2006 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
LX, als je dan weer nieuwe sensatie zoekt, verzin dan iets. Wie weet blijkt het later waar te zijn...
Ik zit nu al op 't puntje van mij stoelquote:Op zondag 30 april 2006 20:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zeer binnenkort, voor LPT 45 denk ik, zal ik ook voor opwindend nieuws zorgen hier in TTK!![]()
Ik vremoed dat je zal vermelden dat R_ON een kloon van jou is..quote:Op zondag 30 april 2006 20:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zeer binnenkort, voor LPT 45 denk ik, zal ik ook voor opwindend nieuws zorgen hier in TTK!![]()
Nee. Ik heb nog drie andere entiteiten, maar R_ON is er daar geen van.quote:Op zondag 30 april 2006 20:16 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik vremoed dat je zal vermelden dat R_ON een kloon van jou is..
Ik zou het wel leuk vinden hoor!quote:Op zondag 30 april 2006 20:21 schreef Claudia_x het volgende:
Ah, ik wilde net mijn foto-archief weer open gaan trekken, maar dat is nu gelukkig niet meer nodig.
Ik ben dol op mooie verhalen. Kun je een korte samenvatting geven?quote:Op zondag 30 april 2006 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
't Is trouwens een mooi verhaal, achter "the Lady of Shalott".
quote:Op zondag 30 april 2006 20:15 schreef LXIV het volgende:
Ik was trouwens zojuist aan het surfen, toen ik me toch een eng plaatje tegenkwam!
Heb je dan ook nog een aandoenlijke kinderfoto van jou in een bootje?quote:Op zondag 30 april 2006 20:21 schreef Claudia_x het volgende:
Ah, ik wilde net mijn foto-archief weer open gaan trekken, maar dat is nu gelukkig niet meer nodig.
Dat moet je vader zijn!quote:Op zondag 30 april 2006 20:27 schreef Claudia_x het volgende:
[afbeelding]
De man aan wie ik het leven te danken heb.
Hmm, geen typsch familie-fotoalbum-plaatje.. Of kwam je vader thuis van iets belangrijks??quote:Op zondag 30 april 2006 20:27 schreef Claudia_x het volgende:
[afbeelding]
De man aan wie ik het leven te danken heb.
De vrouw zit in een toren. Ze heeft een raam, waardoor ze niet naar buiten mag kijken. Maar via een spiegel mag dat wel. Alles wat ze ziet weeft ze in een tapijt. Als ze op een gegeven moment in de spiegel naar buiten kijkt ziet ze Sir Lancelot, en door zijn schoonheid wordt ze verleid om toch rechtstreeks naar buiten te kijken.quote:Op zondag 30 april 2006 20:23 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik ben dol op mooie verhalen. Kun je een korte samenvatting geven?
Een saliromaan? Daar heb ik nog nooit van gehoord. Is het iemand die geil wordt van speeksel?quote:Op zondag 30 april 2006 20:28 schreef Bupatih het volgende:
Oké, zal ik het dan maar toegeven?
Ik ben een pederastisch ingestelde saliromaan met neigingen naar sodomie, zoöfilie en castigatio die een relatie heeft met een adrogyne odalisk.
Daar zie ik dan toch weer iets van Plato's grot in terug...quote:Op zondag 30 april 2006 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De vrouw zit in een toren. Ze heeft een raam, waardoor ze niet naar buiten mag kijken. Maar via een spiegel mag dat wel. Alles wat ze ziet weeft ze in een tapijt. Als ze op een gegeven moment in de spiegel naar buiten kijkt ziet ze Sir Lancelot, en door zijn schoonheid wordt ze verleid om toch rechtstreeks naar buiten te kijken.
Vanaf dat moment is ze vervloekt, ze verlaat de toren en vaart in een boot de rivier af, waar ze haar dood zal vinden.
Ongeveer dan.
Onder andere.quote:Op zondag 30 april 2006 20:29 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een saliromaan? Daar heb ik nog nooit van gehoord. Is het iemand die geil wordt van speeksel?
Ach, dat vermoeden had ik al lang.quote:Op zondag 30 april 2006 20:28 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben een pederastisch ingestelde saliromaan met neigingen naar sodomie, zoöfilie en castigatio die een relatie heeft met een adrogyne odalisk.
Viel het zó erg op?quote:Op zondag 30 april 2006 20:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach, dat vermoeden had ik al lang..
Ciao.quote:Maar ik ben er weer even vandoor, tot later allemaal.
Het is hier, zoals wel vaker, kei-gezellig. Kom erbij en doe maar mee!quote:
quote:Op zondag 30 april 2006 20:27 schreef LXIV het volgende:
Heb je dan ook nog een aandoenlijke kinderfoto van jou in een bootje?![]()
quote:Op zondag 30 april 2006 20:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
[afbeelding]
Bootje gevonden, met de vrouw aan wie ik dit leven te danken heb. Het plaatje is alleen niet zo aandoenlijk.
Hmmm... Nou, ieder zijn meug dan maar.quote:Op zondag 30 april 2006 20:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Onder andere.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Saliromanie
Ik heb wel meer van die foto's in mijn archief. Hier mijn opa op een foto die een existentialistische sfeer ademt:quote:Op zondag 30 april 2006 20:28 schreef LXIV het volgende:
Een erg mooie foto trouwens, hier kun je zo een heel verhaal bij bedenken!![]()
Ik was trouwens zojuist aan het surfen, toen ik me toch een heel erg eng plaatje tegenkwam!
Wie weet. Maar wat is jouw doel, R_ON?quote:Op zondag 30 april 2006 21:24 schreef R_ON het volgende:
Misschien dat ze die vraag zelf kan beantwoorden. Nu of later.
Ik was trouwens zojuist aan het surfen, toen ik me toch een echt heel erg eng plaatje tegenkwam!
Ja, dan was het allemaal nog te overzien..quote:Op zondag 30 april 2006 21:47 schreef R_ON het volgende:
Als het nu iets van een paar weekjes was, he.
Wat wil je nou horen, LXIV?quote:
Nee, hoezo?quote:Op zondag 30 april 2006 21:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat wil je nou horen, LXIV?
Dat wij vragen wát voor eng plaatje dat was?
Ik was trouwens zojuist aan het surfen, toen ik me toch een eng plaatje tegenkwam!
quote:
quote:
Toch zie je dat wel vaker, hé? Bij dat soort mensen dan.quote:Op zondag 30 april 2006 21:51 schreef R_ON het volgende:
En dan heb ik het nog niet eens gehad over het voetbalteam. Het zal een afwijking van haar zijn.
Ow, ja, "dat soort". NOUW!quote:Op zondag 30 april 2006 21:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Toch zie je dat wel vaker, hé? Bij dat soort mensen dan.
BROER en ZUS! Weet je dat heel zeker, R_ON?. Weet je dat heel erg zeker?!!quote:Op zondag 30 april 2006 21:55 schreef R_ON het volgende:
Ze waren als broer en zus voor elkaar, heb ik me ooit laten vertellen. En dan hebben we daar opeens Claudia. HET DOEL vraag ik je. HET DOEL!?
Ik was er niet bij, he, maar dat was reden voor een eerste, tweede of derde 'break'. Dat is me even ontschoten.quote:Op zondag 30 april 2006 21:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
BROER en ZUS! Weet je dat heel zeker, R_ON?. Weet je dat heel erg zeker?!!
Het zal je kind maar wezen.quote:Op zondag 30 april 2006 22:00 schreef R_ON het volgende:
[..]
Ik was er niet bij, he, maar dat was reden voor een eerste, tweede of derde 'break'. Dat is me even ontschoten.
Hey Buup, leuk dat je allemaal moeilijke woorden gebruikt, maar dan moet je ze wel goed spellen he!quote:Op zondag 30 april 2006 20:28 schreef Bupatih het volgende:
Dat zie je wel vaker, hoor. Dat het op die manier gaat. En dan ineens is het net alsof er nooit niks gebeurd is.quote:Op zondag 30 april 2006 22:03 schreef R_ON het volgende:
Ze kwamen bij mij vissen zoals je inmiddels weet. Ze doen alles voor hem. Dat heb je hier ook kunnen zien, maar dat terzijde.
Wat voor plaatje?quote:Op zondag 30 april 2006 20:15 schreef LXIV het volgende:
Dat eerste was een typefout.quote:Op zondag 30 april 2006 22:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hey Buup, leuk dat je allemaal moeilijke woorden gebruikt, maar dan moet je ze wel goed spellen he!
Zo is het androgyne en is een saliromaan iets wat waarschijnlijk ook fout gespeld is, want het is niet terug te vinden.
Een werkelijk heel eng plaatje. Akelig, kan ik het beter noemen..quote:
Ja, maar jij bent niet vaak op typefouten te betrappen, dus het was wel eens aangenaam om ook jou er op te wijzenquote:Op zondag 30 april 2006 22:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat eerste was een typefout.
En dat tweede heb ik gewoon afgeleid van het bestaande woord saliromanie.
Post eens een link dan?quote:Op zondag 30 april 2006 22:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een werkelijk heel eng plaatje. Akelig, kan ik het beter noemen..
brrr..
Dat klopt.quote:Op zondag 30 april 2006 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent niet vaak op typefouten te betrappen, dus het was wel eens aangenaam om ook jou er op te wijzen
Willen je het zien? Ik waarschuw je, het is geen leuk plaatje!quote:
Ik print het uit en lijst het in. Voor boven mijn bedquote:Op zondag 30 april 2006 22:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat klopt.
Wees er maar zuinig op.Een zeldzaam moment...
Ik willen het wel zien hoor. Ik kan heus wel ergens tegen. Of is het weer zo'n plaatje waar je 5 minuten naar aan het staren bent om te zien wat het is, waarna er ineens hard gegil uit je speakers komt en je een geest voorbij ziet zweven?quote:Op zondag 30 april 2006 22:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Willen je het zien? Ik waarschuw je, het is geen leuk plaatje!
(Niet-zijnde Tubgirl)
Bestaat dat soort plaatjes!quote:Op zondag 30 april 2006 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik willen het wel zien hoor. Ik kan heus wel ergens tegen. Of is het weer zo'n plaatje waar je 5 minuten naar aan het staren bent om te zien wat het is, waarna er ineens hard gegil uit je speakers komt en je een geest voorbij ziet zweven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |