Ik woon vlakbij de FRS, en daarom ga ik hem morgen dan maar halen.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:22 schreef twi het volgende:
[..]
Sommige mensen wonen niet in een buurt waar je in een straat 3 FRS's, een Bart Smit, een Intertoys en 2 Dixons tegen komt, helaas. Er zit hier een FRS, een Dixons en een Intertoys waarbij geloof ik bij allen een verbod is om binnen 2 weken na launch de games op voorraad te hebben. Dus ja, ik bestel vrijwel altijd via internet. Maar alleen als het ook echt goedkoper is, anders kan ik net zo goed even naar Leiden of Den Haag met het OV
en Half-Life 2 is natuurlijk een 'kloon' van Wolfenstein 3Dquote:Op maandag 1 mei 2006 15:27 schreef devv05 het volgende:
Er zijn iets van 4 GTA 'klonen' voor de 360 in ontwikkeling, hopelijk zit er iets goeds tussen.
de eerste indruk was goed, de tweede was rampzaligquote:Op maandag 1 mei 2006 17:56 schreef Wessiej het volgende:
Ik vond de eerste indruk juist goed. Speel wel op Pro hé, dan is die echt cool.
Wel, daar heb ik nog niets van gemerkt. Elke kopbal is over, elke pass gaat naar de tegenstander. (steekpasses komen wel altijd aan)quote:Op maandag 1 mei 2006 18:29 schreef H.Flick het volgende:
Op een lagere snelheid en een hogere moeilijkheidsgraad is het allemaal wel wat beter. Alleen is het nog steeds te makkelijk. Iedere steekbal komt aan, iedere pass is goed en elk schot op de goal is een doepunt.
NAja, op professional komen veel van mijn pasjes niet aan. Maar dat kan er ook aan liggen dat ik met Jamaica speelquote:Op maandag 1 mei 2006 18:31 schreef H.Flick het volgende:
Oh, misschien ben ik gewoon heel goed.
Wel goed dat ze exact de PES controls gejat hebben, dat voelde wel meteen intuitief.
Oftewel: gewoon precies hetzelfde als alle andere FIFA bagger..quote:Op maandag 1 mei 2006 18:29 schreef H.Flick het volgende:
Op een lagere snelheid en een hogere moeilijkheidsgraad is het allemaal wel wat beter. Alleen is het nog steeds te makkelijk. Iedere steekbal komt aan, iedere pass is goed en elk schot op de goal is een doepunt.
Ik hoop echt dat het een screenshot van de Xbox cersie is..quote:Op maandag 1 mei 2006 18:12 schreef Wessiej het volgende:
Ik vond het ook niet eerst.
Een nieuwe screenshot van Just Cause, niet echt indrukwekkend
[afbeelding]
Dat moet wel, de Xbox kan dit prima aan.quote:Op maandag 1 mei 2006 18:37 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat het een screenshot van de Xbox cersie is..
Wel iets beter, volgens mij.quote:Op maandag 1 mei 2006 18:37 schreef devv05 het volgende:
[..]
Oftewel: gewoon precies hetzelfde als alle andere FIFA bagger..
Dit is dus echt niet mooiquote:Op maandag 1 mei 2006 18:51 schreef devv05 het volgende:
Plaats dan meteen alles
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zien er al iets beter uit
Dat zegt tegenwoordig niets meer. Microsoft heeft immers de eis van 720p & 2x FSAA ook al nietig verklaard.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:53 schreef H.Flick het volgende:
Het zijn ook 4:3 screenshots... weet je zeker dat het niet Xbox is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |