Koeningseggquote:Op maandag 1 mei 2006 09:37 schreef Bastard het volgende:
testdrive
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Teaser
RIP XboX360.quote:Op maandag 1 mei 2006 10:50 schreef Ipho het volgende:
Mijn xbox 360 moet ik in pakken, en dan word die opgehaald
![]()
Wat is er mee aan de hand dan?quote:Op maandag 1 mei 2006 10:50 schreef Ipho het volgende:
Mijn xbox 360 moet ik in pakken, en dan word die opgehaald
![]()
Had ff gemeld, had ik hem wel overgenomen, heb er pas 1quote:Op maandag 1 mei 2006 10:40 schreef Wessiej het volgende:
Ja, opzich best wel goed, maar alsnog een beetje vreemde grafische dingen die er buiten lijken te vallen bij de rest.
Ik heb trouwens net dat t-shirt dat je bij je 360 pre-order kreeg verkocht, 22 euro
*Mooi....*quote:Op maandag 1 mei 2006 10:51 schreef jogy het volgende:
*kruisje voor zijn MSN naam zet uit respect*
Zolang er zulke mensen blijven die mij een financiële oppep geven (net of ik dat shirt ooit draagquote:Op maandag 1 mei 2006 10:54 schreef Morthill het volgende:
[..]
Had ff gemeld, had ik hem wel overgenomen, heb er pas 1
Verdomme, als jouw zweet er nog in zat dan had ik hem zo graag gehadquote:Op maandag 1 mei 2006 10:58 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zolang er zulke mensen blijven die mij een financiële oppep geven (net of ik dat shirt ooit draag) vind ik het best.
Zullen we trouwens nog vanmiddag/vanavond FM 2006 toernooitje doen (miss nog met meerdere)?
Vakantie is voor kinderenquote:Op maandag 1 mei 2006 11:13 schreef Wessiej het volgende:
Vakantie, behalve voor de werkende pauperts kwaliteitsusers natuurlijk.
Maar ik vind het wel best, alleen kan ik niet met mijn kwaliteitsteam Fiorentina omdat die save game gvd corrupt is.
Een update voor het OS. Dit gaat automatisch.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:49 schreef Egamer het volgende:
Vandaag ga ik de 360 halen.Alleen ik heb een hele domme vraag, wat is een dashboard update?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |