Blessure vandaagquote:Op zaterdag 29 april 2006 23:58 schreef MrSASO het volgende:
Rooney afschrijven??
Heeft Ericksonn coke gesnoven??
Of lul je wat uit je nek?
Over 6 weken kan ie weer mee trainen. Dat is precies de dag dat Engelend z'n eerste wedstrijd speelt op het WKquote:Op zaterdag 29 april 2006 23:58 schreef MrSASO het volgende:
Rooney afschrijven??
Onder welke steen kom jij vandaan gekropen?quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:58 schreef MrSASO het volgende:
Rooney afschrijven??
Je kan ook overdrijvenquote:Op zondag 30 april 2006 00:01 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan gekropen?
Als herstel langzaam gaat heeft dat weinig zin lijkt me.quote:Op zondag 30 april 2006 00:02 schreef MrSASO het volgende:
Ohh wist niet dat hij geblesseerd was, koninginnedag enzo.
Erickson neemt hem wel mee, daar ben ik van overtuigd.
Misschien wel. Maar of ie zal spelen ?quote:Op zondag 30 april 2006 00:02 schreef MrSASO het volgende:
Ohh wist niet dat hij geblesseerd was, koninginnedag enzo.
Erickson neemt hem wel mee, daar ben ik van overtuigd.
Klopt maar ik denk dat Engeland wel ver gaat komen op het WK met deze selectie, bovendien is die Rooney een sterke kerel en niet te flauw. Die komt er wel weer bovenop.quote:Op zondag 30 april 2006 00:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als herstel langzaam gaat heeft dat weinig zin lijkt me.
Als het al zeker is dat hij eerste week niet kan spelen hou je nog maar erg weinig tijd over.
Vorige keer dat tie z'n poot brak duurde het 3 maanden dus....quote:Op zondag 30 april 2006 00:07 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Klopt maar ik denk dat Engeland wel ver gaat komen op het WK met deze selectie, bovendien is die Rooney een sterke kerel en niet te flauw. Die komt er wel weer bovenop.
Als zijn poot gebroken is, dan is het einde WK voor Rooney, laten we hopen van niet want ik heb een weddenschap van 20 euro lopen op Rooney dat hij de meeste erin schiet op het WK.quote:Op zondag 30 april 2006 00:09 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Vorige keer dat tie z'n poot brak duurde het 3 maanden dus....
Voet is in ieder geval gebroken:quote:Op zondag 30 april 2006 00:14 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Als zijn poot gebroken is, dan is het einde WK voor Rooney, laten we hopen van niet want ik heb een weddenschap van 20 euro lopen op Rooney dat hij de meeste erin schiet op het WK.
Vandaar mijn optimisme ook![]()
Met loopgips in de spitsquote:Op zondag 30 april 2006 00:07 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Klopt maar ik denk dat Engeland wel ver gaat komen op het WK met deze selectie, bovendien is die Rooney een sterke kerel en niet te flauw. Die komt er wel weer bovenop.
KUTZOOIquote:Op zondag 30 april 2006 00:16 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Voet is in ieder geval gebroken:
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=79175/sc=4acac4
Dag WK. Doodzonde ik wil de beste spelers ziern.quote:Op zondag 30 april 2006 00:18 schreef Radegast het volgende:
Hij heeft het middenvoetsbeentje van zijn rechtervoet gebroken.
Dag Seedorf. Dag Davids.quote:Op zondag 30 april 2006 00:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dag WK. Doodzonde ik wil de beste spelers ziern.
Ik onderdruk mijn lach over het hoge niveauquote:Op zondag 30 april 2006 00:20 schreef MrSASO het volgende:
Owen is uit vorm. Maar die engelsen kunnen nog genoeg spitsen opstellen van hoog niveau.
Vassel, Bent, Defoe en in mindere mate Crouch.
Ja, het is klote. Echt klote.quote:Op zondag 30 april 2006 00:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dag WK. Doodzonde ik wil de beste spelers ziern.
Da's bijna allemaal rommel aan de bal. Geen topniveau.quote:Op zondag 30 april 2006 00:20 schreef MrSASO het volgende:
Vassel, Bent, Defoe en in mindere mate Crouch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |