Nope, Urban Dance Squad, heb net even het blokkenschema bekeken.quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:44 schreef Grumpey het volgende:
[..]
De kevers toevallig?
Ik had in ieder geval dat dilemma, en toch voor A Balladeer gekozen, het was ideale ochtendmuziek
Nee helaas niet... Als jij het te weten komt wil je het dan ff posten op Fok!?quote:Op zondag 22 oktober 2006 10:45 schreef morgane het volgende:
Da's inderdaad een erg goed nummer! Weet je de titel toevallig?
Tarot & Tequila?quote:Op zondag 22 oktober 2006 10:45 schreef morgane het volgende:
Da's inderdaad een erg goed nummer! Weet je de titel toevallig?
Die wordt voor Martine gespeeld inderdaad, dus die moet het zijn.quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:49 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Afgelopen donderdag in Rotown was zooo gaaf.![]()
Ik heb Blue October toen gemistquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:27 schreef Radeunski het volgende:
Ik heb ze laatst in de Melkweg gehoord. Het was goed, al moet ik zeggen dat het voorprogramma Blue October uit de VS beter was.
Veel plezierquote:
Was cool he!quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:40 schreef Xilantof het volgende:
In 't Paard was het erg gaaf!
Voorprogramma vond ik ook goed. En a balladeer zelf waren erg goed. Mooi gespeeld. Fijne sfeer in de zaal. Leuke interactie met het publiek. En je kon zien dat ze er zelf erg lol in hadden.
Ik heb erg genoten
Klinkt goed!quote:Op zondag 5 november 2006 21:21 schreef elixer het volgende:
[..]
Was cool he!
Ik was na het eerste nummer al verliefd op Marike Jager
En a balladeer was ook erg cool. Mooie nummers, goeie muzikanten.
Alleen jammer dat die gitaar zo knettervals was bij dat akoestische nummer dat ie op het eind deed. Maar voor de rest: superoptreden!
Dat zeg ikquote:Op zondag 5 november 2006 21:21 schreef elixer het volgende:
[..]
Was cool he!
Alleen jammer dat die gitaar zo knettervals was bij dat akoestische nummer dat ie op het eind deed. Maar voor de rest: superoptreden!
Bij ons veranderde hij van gitaar, met de woorden:"ik verander even van gitaar, die andere is beter gestemd. Je weet namelijk nooit of hier muzikanten in de zaal staan" of iets dergelijksquote:Op zondag 5 november 2006 21:21 schreef elixer het volgende:
[..]
Was cool he!
...Maar daar moet je wel wat voor doen...quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:37 schreef Sammy3000 het volgende:
www.seat.nl
Worden kaarten weggegeven voor een concert van a balladeer & friends (Good Things End en Kraak & Smaak).
Concert is 15/12 in The Talent Factory in Den Bosch.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |