Aan de locatie zal het dan in ieder geval niet liggenquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:37 schreef Xilantof het volgende:
Ik ga ze zien in 't Paard van Troje in Den Haag
't paard is inderdaad erg tof altijd!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:42 schreef franktic het volgende:
[..]
Aan de locatie zal het dan in ieder geval niet liggen![]()
Ook gezien bij Saybia, was ook niet sterk onder de indruk. Nog steeds niet echt. Maar goed, things could changequote:Op donderdag 7 september 2006 20:14 schreef Echoes het volgende:
ik vind het een beetje slappe hap. Heb ze keer in Atlantis gezien toen ze nog niet bekend waren en in voorprogramma van Saybia. Aardig, maar muzikaal vind ik het minimaal.
quote:vrijdag 13 oktober
Het gaat erg hard met de kaarten voor een aantal aankomende shows. De optredens in Haarlem, Rotterdam en Tilburg zijn bijna uitverkocht. Wil je er bij zijn, wacht dan niet tot het laatste moment...
Same herequote:Op maandag 9 oktober 2006 20:37 schreef Xilantof het volgende:
Ik ga ze zien in 't Paard van Troje in Den Haag
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 07:27 schreef bolletje_25 het volgende:
Onvoorstelbaar dat die josti van een Yes-r wint van een band als A Balladeer.
Mja, sms'ent Nederland weer
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:51 schreef funrider het volgende:
zo gaat dat ey.. bij de kids gaan die awards naar veelal rappers & mensen zoals Pink,Anouk e.d. omdat dat STOER is.
De kevers toevallig?quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:42 schreef Vreven het volgende:
Panama heb ik blind gekocht, dat vind ik een schitterend album. Ik had ze op Lowlands live willen zien, maar er stond iets tegenover wat ik liever wilde zien. Hoe dan ook, ik wil ze nog eens graag live zien, prima band.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |