Precies mijn gedachte. Als ik Swim With Sam hoor kan ik het toch niet laten om te denken: wat als Peter Slager zich er nou niet mee had bemoeid?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:16 schreef methodmich het volgende:
Robert Kirby inderdaad. Opmerkelijk. Peter Slager had er ver vandaan moeten blijven, denk ik.
Ja, ok daar zit wat in. Maar ik hoop het niet.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:26 schreef methodmich het volgende:
Racoon meer als in: nieuwe nationale knuffelband.
Speelden ze nog wat anders dan Swim with Sam? Ik heb het gemist, vergeten.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:54 schreef Burdie het volgende:
Ze waren gisteren bij TMF-reaction. Erg leuk interview, erg leuke eerste single. Catchy. Wel wat voorspelbaar, maar erg leuk. Ik ben benieuwd wat ze nog meer (gaan) maken...
Ik las ergens "Counting Crows zonder depressies". Dan houd je toch geen CC over???quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:49 schreef peaceman het volgende:
Het is een fraaie plaat. Met zwakke en goede momenten.
dat stond in de oor toch?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik las ergens "Counting Crows zonder depressies". Dan houd je toch geen CC over???
Ik vind het toch duidelijk anders klinken hoor. Vooral de zang!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik las ergens "Counting Crows zonder depressies". Dan houd je toch geen CC over???
Ja, dat vind ik ook.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:55 schreef Mert het volgende:
Robin II vind ik denk ik 1 van de beste nummers van het album.
Dat was Nizlopi.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:42 schreef methodmich het volgende:
Dus eigenlijk ligt het meer aan het genre dan aan deze band....quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:15 schreef grandmommy het volgende:
vind het nogal saai en ik vind dat het weinig diepgang heeft. typisch dat zulk soort bandjes uit nederland echt totaal geen gevoel kunnen opwekken. maarja, dat zal wel aan mij liggen als ik die reacties zo lees. ik ben i.e.g. niet echt te porren voor die soort muziek.
hmm.... mssn je smaak niet? Ik vind het iig een heerlijke cd... En het wekt bij mij iig zeker wel gevoel op..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:15 schreef grandmommy het volgende:
vind het nogal saai en ik vind dat het weinig diepgang heeft. typisch dat zulk soort bandjes uit nederland echt totaal geen gevoel kunnen opwekken. maarja, dat zal wel aan mij liggen als ik die reacties zo lees. ik ben i.e.g. niet echt te porren voor die soort muziek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |