Ben je juf?quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:32 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben met een oud-leerlinge van me aan het MSN-en.
Geweest.quote:
Jawel. Is dat zo moeilijk te geloven dan?quote:
Wat voor vak? Of basisschool?quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Geweest.Nou ja, ik ben natuurlijk nog steeds een juf, want dat zit gewoon in me.
![]()
Wie vind jij dan een lekker ding? Man bedoel ik natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jawel. Is dat zo moeilijk te geloven dan?
Zo'n beetje alles. Ik had naschoolse klasjes waar ik alles mee mocht doen.quote:
Uh, Jude Law doet het altijd wel goed op het scherm, vind ik.quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wie vind jij dan een lekker ding? Man bedoel ik natuurlijk.
Ik heb een rare, rustgevende invloed op kleine kinderen, terwijl ik ze wel kan wurgen als ze zitten te bleren om niets. Als kinderen braaf zijn, dan vind ik ze wel leuk. Anders heb ik een echt hekel aan ze.quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zo'n beetje alles. Ik had naschoolse klasjes waar ik alles mee mocht doen.De laatste 2 jaar heb ik ook leerlingbegeleiding gedaan.
Ja, die heeft charisma. En van de vrouwen?quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Uh, Jude Law doet het altijd wel goed op het scherm, vind ik.
Met stip op 1, Audrey Tautou.quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, die heeft charisma. En van de vrouwen?
Ja, dat heb ik ook, en vreemd genoeg vooral als ze nķet braaf zijn.quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:41 schreef wyccie het volgende:
Ik heb een rare, rustgevende invloed op kleine kinderen, terwijl ik ze wel kan wurgen als ze zitten te bleren om niets. Als kinderen braaf zijn, dan vind ik ze wel leuk. Anders heb ik een echt hekel aan ze.
quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:45 schreef Claudia_x het volgende:
Ook vreemd is waarschijnlijk dat ik vooral van pubers houd.
quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:47 schreef wyccie het volgende:
Oh pubers... dan is het helemaal over. Ik heb een hekel aan pubers![]()
Die band die slechte muziek maakt?quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij bent een leuke puber. Ik bedoelde de 'jeugd van tegenwoordig'
Goede instelling! Er zijn genoeg mensen die de massa volgen, dus het is een mooi streven om uniek te willen zijn!quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, ja ik doe niet mee aan "de jeugd van tegenwoordig". Ik probeer me daarvan te distantiėren.
Dat lukt me ook aardigquote:Op zaterdag 29 april 2006 23:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goede instelling! Er zijn genoeg mensen die de massa volgen, dus het is een mooi streven om uniek te willen zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |